ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4085.

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شی...ایخام!

عبارتیه که شاید بیش از صد بااااار در طول روز می شنومش،

و رسماً داره منو دیوونه میکنه!

با اینکه ته دلم ناراحتم از این گذر ایام،

اما این عبارت قشـــــــــــــــــــنگ راه اسکی کردن رو نروِ من رو یاد گرفته،

و من مغزم سوت میکشه وقتی که گل پسر،

مکرراً و مکرراً و مکرراً،

بدون وقفه،

حتی بدون نفس کشیدن در میان عبارات،

بیانش میکنه.



+به معنای "شیر میخوام!"

+فقط دو هفته دیگه تا موعد نهاییِ شیرخوارگی گل پسر باقی مونده.

من در غصه ی اتمام این دوره ی مبارک، و عصبی و داغوووون از شنیدن مکرر این عبارت!

و مطمئن میشم که تز قبلیم درست بوده:

"بچه رو باید وقتی از شیر گرفت که حرف زدن نتواند!" :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۶ میرزا ژوزف پولیتـزِر
خوب اونوقت به گریه هایی که نمیتونی درکش کنی چه میکنی؟ اینطوری لااقل میفهمی که شی...خانه
پاسخ:
الحمدلله بچه هام اهل گریه ی بی دلیل نبودن و نیستن!
شایدم قدر نمیدونم! :(
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۱ دچـــــ ـــــار
:/
حرف زدن نتواند 
نگاه کردن و رفتار چی؟ 

پاسخ:
نگاه و رفتار رو اعصاب آدم نمیره!
مدام شنیدن یک جمله بدون وقفه اعصاب خرد کنه!
علاوه بر اون وقتی بچه ها بتونن حرف بزنن برای خودشون روضه هم میخونن! و این دیگه واویلاست!
فک کردم یه جمله لری‌ه!!! :)))
به خاطر محل دانشجوییم یه ذره لری بلدم! گفتم شاید اطراف شمام افراد لر زبان هستن!! :)))

من شنیدم بعد دو سالگی تازه باید یواش یواش شیرو بگیری! یه دفعه نگریری! یه تحقیق بکن خودت.  ولی میگن خوب نیست یهو بچه رو از شیر محروم کنی
پاسخ:
:)))
دو سالگی باید دیگه تموم بشه. آخرش دو سال قمری هست.
و اینکه ما الان سه ماهه تو پروسه ی حذف شیر هستیم اصلا یهویی نیست گل پسر هم روزی یکی دو وعده بیشتر نمیخوره اما صدبار این جمله رو میگه! :|
خب یه چیزی جایگزینش کنین
مثلا یه آبمیوه ی طبیعی که مزشو دوست داره
بریزین تو شیشه و بهش بدین!
پاسخ:
مسئله اینها نیست، کلا روزی دو وعده بیشتر شیر نمیخوره چون سه ماهه که تو ترکه! خخخخ!
اما این جمله رو صدبااااار میگه!
وسط گفتنهاشم اصلا نفس نمیکشه که چیزی بگی بهش! یا چیزی بدی بهش! :|
فقط میگه و میگه و میگه!
خخخ الهی من فداش بشم
چقدر یهو دلم خواست (آیکون شرم)
پاسخ:
عزیزم خدا نکنه.
ان شالله روزیت باشه اولاد صالح و سالم، :)
بچه تا دو سالگی شیر میخوره خب. دو سالگی هم که قطعا حرف میزنه 
نمیشه قبلش از شیر گرفت که. پس چی بخوره 
پاسخ:
آره دیگه! :(
لوسی جنان درکت میکنم چه حسی داری فکرکنم بچه ی من راحت تر ازخودم بامن کنار اومد
لوسی جان من یه دعا از نت سرچ کردم واسه اینکه راحت شیرش گرفته بشی نمیدونم تاثیر اون بود یانه ولی یک روز سختیش بود اینطوری گل پسر گناه داره بیشتر اذیت میشه
پاسخ:
آره یه مراسمی هم داره.
البته گل پسر اذیت نیست! فقط میگه! وگرنه اونقدر وابسته نیست. مشکل گفتنهاشه!
چه بامزززه:) یعنی میگه ولی اصراری نداره بخوره؟!!! چون میگی مدام میگه ولی فقط یکی دوبار میخوره!
ان شاالله ابن مرحله رو هم راحت میگذرونید.
پاسخ:
چرااااا! اصرار که داره! اما اونطوری نیست که بگم بی تاب شیره! نه هی میگه که بهش بدم اما از هر ده باری که میگه انگار فقط یک بار گفتن منظورش بوده.
موقع خوابیدنه که راحت کوتاه نمیاد!
ان شالله.
مرحله ی سختیه خدایی! ازسخت ترین مراحل بچه داری.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۸ مامان محمدمهدی
آخی:(
خدا هردوتونو کمک کنه در این امر ان شاءالله
پاسخ:
مرسی الهی آمین:)
خلاصه که حسابی با احتیاط این کارو بکن. من بچه‌هایی رو دیدم که بعد جدا شدن از شیر به کلی اخلاقشون عوض شده و لجباز و غیر قابل کنترل شدن! باید خیلی با ملایمت جداش کنی تا تاثیر بد توی روحیه‌ش نذاره
پاسخ:
:)
مرسی گله.
هنوز با اینکه این تجربه رو ندارم ولی فکر میکنم انقدددر شیر دادن خووووبه که شیر گرفتن انگار یه ارتباط شدییید و عمییییق رو قطع می کنه. وقتی فک میکنم باید روزی شیر بچمو بگیرم دلم واقعا می گیره!
الهی این مرحله رو به راحتی بگذرونی!
پاسخ:
دقیقاً همینه. یعنی یه دوره ی اساسی روضه و مصیبت تو خونه برقرارمیشه. نه ازجانب بچه که از جانب مادر :(
انقدری که برای مادر سخته برای بچه نیست.