ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4088.

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷ ب.ظ

دقت کردین آدمهایی که به خارج از کشور سفر میکنن،

سفر بین کشورها چقدر براشون ساده تره؟

مثلاً از لندن تا سیدنی سفر کردن،

براشون مثل رفتن از تهران به شیرازه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
لوسی می

نظرات  (۴)

نه عزیزم دقت نکردم چون ندیدم تا حالا :)))))سفر خارجی اینجا یعنی کربلا :) 
یکی دیگه از موارد های کلاسیت هم نشینی اجباری(یعنی از اصالت خانواده پدری) یا اکتسابی ت با پولداراس 
هنو تصمیم خریدت از آمازون یادمه 
پاسخ:
:))))
یعنی بلند بلند با این کامنت خندیدم! خب بچه ها خوابن رحمی بکن خواهر :))
بابا پولدار کجا بود خانواده ی من همه کارمندن!
این منم که یه کم بلندپروازم! :دی
خودم تنهایی های کلاسم اینجا :)))
و اون بسته پایم و اینها، یه بخشیش به همین چیزها مربوط میشه!
البته که قبول دارم گه گاهی یه هم نشینی اکتسابی با باکلاسها دارم! ولی خب اونجوری که فکر میکنی نیست! :)
:)


.
.
.


.
بابا بسته پا بابا همنشین بابا تریپ های کلاس بردار 
من‌ ۸۰درصد فامیلم فرهنگین باز!

پاسخ:
:)
خب فرهنگی ها هم کارمندن دیگه! :)
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۴ פـریـر بانو
والا دقت نکردم :| چون تجربه نکردم :| بعد اصلا به ذهنمم تا حالا خطور نکرده سفرخارجی چجوریاس؟ :| بعدترش اینکه معلومه از اون چاردرصدیا هستی که به این نکته دقت کردی :)))))
پاسخ:
:)))
آرهههه با این پست رسماً رفتم تو چهاردرصدی ها!
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۲ مامان محمدمهدی
:)))))
پاسخ:
والا!