ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4231.

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ

خواهر جاااانم سوار مترو شده،

به حساب طی الارض مستقیم و سریع مترو مدتی دستش رو از میله های خود نگهداری (بهشون چی میگن؟!) رها کرده،

رها کردن میله همان،

و ترمز ناگهانی و خارج از ایستگاهِ مترو همان،

و پرت شدن خواهر جانم همان،

و برخوردش با میله ی عمودی مترو همان،

و شکستن دنده اش همان.

:((



+تو مترو خودتون رو محکم نگه دارید به تکنولوژی اعتماد نکنید.

+دیروز بالکل خونه ی خواهرم مشغول کوزت گری خواهرانه و مخلصانه بودم،

و هرکار میکردم خواهرم میگفت خدا هیچ دختری رو بی نصیب از خواهر نذاره الهی :)

خواهر دارین یا ندارین، بلند بگین الهی آمین. :)

+سلامتی باشه برای همه ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۳:۱۱ °° مریم °°
الهی آمین. 
شما چه خواهر خوبی هستین!
خواهر دارم. دوره از من. 
پاسخ:
:)
دیگه یه خواهر که بیشتر ندارم :)
خدا حفظتون کنه برای هم.
۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۰ بنتُ الهدی
عه من نمیدونستم شما خواهرم دارین :)
ایشالا که زوووودتر خوب بشن و سرحال.
دلم برا متروسواری تنگ شد :))
ایشالا خدا همه خواهرهارو برای هم حفظ کنه ما که بی نصیب موندیم ایشالا خدا جبران کنه سه تا دختر بده بهمون :))
پاسخ:
آره  من یه خواهر دارم یه برادر :)
مرسی عزیزم. کم پیدایی شما دیگه رفتی شهرتون خوش میگذره حسابی :)
ان شالله.
ان شالله، خدا اگر دختر میده حتما خواهرشم بده! :)
ایشالا که هرچه زودتر سلامتی کاملش رو بدست بیاره
بلیییی واقعا خواهر موجودی ارزشمنده، خدا برای هم حفظتون کنه الهی
پاسخ:
ان شالله ممنون عزیزم.
الهی خدا به دردونه ی شما خواهر بده :)
ای وااای ان شاالله زود خوب بشه.
دست شما هم درد نکنه، خدا خیرت بده خواهرمهربون:)
پاسخ:
ان شالله.
مرسی عزیزم :)
آمین نگفتیا! خدا به دخترت خواهر نمیده! حالا ببین کی گفتم :دی
۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۴:۵۴ بـانـوی بـرفـی
خواهر واسه اینجور وقتا که دیگه عالیه 😍
ولی چقدربد من همیشه تو حالت ایستاده حواسم هست واقعا خطرناکه
البته مترو اصفهان که هنوز به درد نمیخوره ولی تهران عالی بود
لوسی جون ماروی مشهد کامل کار میکنه یا نصفه نیمه
پاسخ:
آره دیگه از حالا مواظب باش این پست رو اصلا برای همین نوشتم که حواستون جمع باشه.
متروی مشهد که کاملا فعاله اما خط اصلیش فعاله.
یه خط تو طرح آزمایشیه یعنی همون نصفه نیمه، یه خط هم در حال بهره برداریه یه خط هم در حال احداث!
هنوز خیلی مونده تا به تهران برسه. آره متروی تهران واقعا عالیه.
۰۱ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۴ مـــحـــدثـــه ...
عزیزم،خسته نباشین واقعا.الهی همیشه خودت و عزیزانت سالم باشین :)
وای خواهر خیلی عالیه،من دوتا کوچیکتر از خودم رو دارم،اینقدر با هم خوشیم :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم همچنین شما.
آره واقعا وجود خواهر برای دخترها ضروریه:)
ای وااااااای!!
ایشالا زودتر خوب شن
آمییییییییین
پاسخ:
مرسی عزیزم.
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۰ مامان محمدمهدی
بنده ی خدا
حالا بهترن و درد ندارن؟
الهی آمین
مخصوصا فاطمه ی من بی خواهر نمونه آمین:)
پاسخ:
چرا دیگه درد که داره.
آلهی آآآآآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممیییییییین! :دی
خواهر واقعا خوبه. واقعاااا خوبه ولی حیف ک دووووره
ان شالله خواهرتون خیلی زود سلامتی کاملشون رو بدست بیارن
پاسخ:
بله خیلی خوبه برای دخترها بهتره :)
ممنونم از شما.
ان شالله برای شما و خواهرانتون سلامتی باشه.
آمین ...
پاسخ:
:)
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۲:۵۲ بـانـوی بـرفـی
من فکر میکردم متروی مشهد کامل شده پس هنوز مثه اصفهان نصفه نیمه س😳

پاسخ:
نه یک خطش فقط کامله.
بنده خدا
متاسفم
چقدرسخت
و چقدرخوب که ازنعمت خواهربرخورداریم ماها:)
پاسخ:
واقعا الحمدلله. خدا حفظ کنه همه ی خواهرها رو برای هم.
و البته برادرها رو هم:)
۰۲ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۴ جناب دچـ ــــار
عه! چه بد

+ خوبی متروی شلوغ اینه که دستت ول هم بشه دیگه زمین نمیخوری بلکه لای جمعیت گیر میکنی دیگه نمی افتی :))
پاسخ:
بله بله! این نکته ی جالب و قابل توجهی بود :)