ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4319.

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ب.ظ

پیر شدم واقعا!

چرا کارهای ویرایشی متن تموم شدنی نیستن؟!

:((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۷
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۷ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۷ ستاره جان
تنها قسمتی که بدم نمیومد :/ 
و اکثرا خودآگاه ناخودآگاه فقط همون کارها رو می کردم 
وقتایی خیلی اعصابم خرد بود یا استرسم میزد بالا
پاسخ:
وای من دیگه کلافه شدم!
احساس حماقت میکنم رو سیستم تو خونه ورد 2007 داریم تو دانشگاه 2013. هر بار این فایل رو جابجا میکنم از این سیستم رو اون سیستم نصف فونتها و اسپیسها و فواصل به هم میریزه! :|
لپ تاپم هم اساسی ویروسی شده، نمیتونم همه جا ببرمش چون بی فایده ست.
این روزها هم نمیشه بدم درستش کنن چون لازمش دارم! :|
اصن یه وضی!
مگه از ویراستیار استفاده نمیکنی؟به من سر دفاع گفتن از معدود رساله هایی بود که غلط املایی نداشت...منم نگفتم دست ویراستیار درد نکنه فکر میکردم همه میدونن😁
پاسخ:
قبولش ندارم! میدونستم هست اما پر از غلط میشه! مگر اینکه ورژن های جدیدش خوب شده باشه اما برای پروژه ی مستر استفاده کردیم دوباره من خودم نشستم به تصحیح!
۲۸ دی ۹۶ ، ۰۵:۴۶ ستاره جان
می فهمم :/ 
ویراستیار چیه دیگه؟ 
پاسخ:
یه نرم افزاره تو ویرایش کمک میکنه دیگه! ویرگول میذاره غلط میگیره واز این کارا.
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۹ اقای متحیر
خوب افیس 2010 نصب کنید. همه افیسا باهاش سازگارن و بهم نمیریزن


میتونید بدیدش به یه نغر کل ویرایشش رو انجام بده
پاسخ:
واقعا؟
فعلا که رو 2003 سیو میکنم! اوضاعش بد نیست.
آره دلم میخواست این کار رو بکنم اما یه دوست ویراستار دارم که سه روزه بهش پیام دادم جواب نداده! :|
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۹ دست نویس
حالم به هم میخوره از ویرایش متن ها.
یه جوری انگار تمومی نداره
ولی تموم میشه
موفق باشید
پاسخ:
آرههههه واقعا انگار که تمومی نداره!
فکر نمیکنم هیچ وقتی بیاد که بگم تموم شد! احتمالا با غلط چاپش کنم! :|
ممنونم.
از دست ما کاری برمیاد؟ :)
پاسخ:
خیلی ممنونم از مهربونیتون.
فرصت تموم شد دیگه فردا باید تحویل بدم.