ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4377.

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ب.ظ

بالاخره دو تا مقاله از پایان نامه م نوشتم و فرستادم برای استاد راهنما.

خیلی امیدوارم که قبل از عید برای نشریات بفرسته.

دو تا دیگه هم مونده که تو عید باید بنویسم.

وای خدا چقدر کار دارم.

خونه م دیگه شهر شام رو میذاره تو جیبش! :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۶)

شنیدین قرار شده عیدو یکم بندازن عقب؟ :)
پاسخ:
یک ماه لطفا :)
کاش لااقل سال کبیسه می بود!
اصلا ناراحت نباشید... خونه رو هم همونجور بذارید!
الان مد اینه که خونه تکونی اینا نکنی کلا و وقتی مهمون اومد هی پز پایان نامه و مقاله هاتون رو بدید :))))

هرچی بهم ریخته تر باشه کلاسش بیشتره و نشون میده سرتون خیلی شلوغ بوده :))
پاسخ:
بله بله. متشکر از توصیه تون :)
خدا قوت! کمک میخواین؟ :)

من آشپزخونه مونده فقط و چون میدونم چقدر کار داره اصلا دلم نمیخواد برم سراغش..‌ :(
پاسخ:
وای آشپزخونه برای من خیلی خوبه! کلا آشپزخونه م زیاد رو اعصاب نیست نهایتش اینه که یکی یکی کابینتها رو خالی میکنی میذاری سرجاش دیگه!
اما خونه مون به شدت ریخت و پاشه! هرچی جمع میکنم باز بچه ها میریزن :((
شهر شام یا بازار شام؟
پاسخ:
بازار شام تو شهر شامه دیگه :)
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۰۵ زمستان ‌‌..
:)) 
روز اول که رفتم پیش استادم گفتم دکتر! نیمخوام نتیجه دوسال ارشدم فقط دو تا مقاله باشه! گفت : It depends on you با همین بیان دقیقا. حالا بعد از 2 سال در به در دنبال همون دوتا مقاله ام.. خداوند آخر و عاقبت مارو به خیر کنه فقط.. 
پاسخ:
من از پایان نامه م ۵ تا مقاله در آوردم! :دی
حالا چرا در به در؟ دور از جونت.
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۳۹ مامان محمدمهدی
چه خوب
من یک مقاله هم ازپایان نامه م ندادم
با اینکه کاملامرتبط با کارم هم هست
پاسخ:
خب قصد ادامه تحصیل نداشتی وگرنه مثل من میشدی :))
چه ارزشی داره خب مقاله؟ مگر اینکه کار علمی ای باشه که که مرزهای علم رو جابجا کنه و انتشارش واجب باشه!