ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دردا و دریغا نرسیدیم به جایی!

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۳ ق.ظ

آقا حتی منی که به شدت نگران سرمایه های اقتصادی مملکت بودم 

و نگران آن دوازده میلیون یورو ارزی که از کشور خارج شده و با بقای ما در جام حداقل دو برابر میشد هم،

فریاد و ناله و فغان سر دادم و وااااقعا دلم آتش گرفت...

یعنی دیگه فک کن چقدر خوب بازی کردیم!  :دی


انصافاً تحسینشون میکنم.

:)




+برای بیرانوندِ دروازه بان خیلی خوشحالم که پنالتی رونالدو رو گرفت و در تاریخ ثبت شد،

و برای انصاری فردِ گل زن که پنالتی رو گل کرد.

انصافاً حجم استرس و فشاری که در اون لحظات رو هردوی اینها بوده برای من که قابل هضم نبود و قلبم رسماً تو گلوم میزد!

ان شالله یه برنامه ریزیِ بهتر،

و یه سرمایه گذاریِ معقولتر و مدیریت حرفه ای تر، 

بالاخره ما رو به اون چیزی که برای کشورمون باعث افتخار خواهد شد برسونه :)

+اینا رو فقط به این خاطر نوشتم که فکر نکنین که نعوذ بالله دعا کرده م که ببازیما! نه والا! :|

اصلا به من میاد آخه؟ :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱۸)

بالاخره تیم ملی کشورمونه، چرا نشه بهش افتخار کرد؟!

و درباره عنوان: 
لا تاسو علی ما فاتکم و لا تفرحوا بما اتاکم :)
تو هرچیزی حکمتی هست من جمله باخت ما. 
پس حسرت و غمی هم نیست :)
پاسخ:
افتخار یه کم لفظ سنگینیه!! نیست؟ 
وقتی به چیزی افتخار میکنم که هدفی محقق بشه دیگه! الان برای چی افتخار کنم؟ برای باختنمون؟ اگر آوازه ای از ایران در جهان بلند بشود یا لااقل ببریم بله بهش افتخار میکنم. اما با این بازیها احساس نمیکنم که چه خوبه منم مثل اونا ایرانی ام! این حسیه که میتونم بهش بگم افتخار! الان همچین حسی ندارم چون هیچ هدف خاص و قابل توجهی برای اثرگذاری نام ایران در جهان محقق نشده، جز اینکه گلباران نشدیم و این خب افتخار نداره. اما واقعا تحسینشون میکنم که فراتر از سطح انتظار بازی کردن. این جای تحسین داره.

:دی
بله بله. حسرت و غم نیست واقعا. ان شالله روزهای خوب در راهه :)


بعدا نوشت تر: متن رو قدری ویرایش کردم این بحث می تونست خیلی فلسفی بشه تو سایر کامنتها :)
افتخار یعنی اینکه وجودشون مایه‌ی غرور ملته. 
این بازی قشنگ واقعا شایسته‌ی این لفظ نبود؟!
به شخصه واقعا واسه این همه پیشرفت تو شرایط سخت بهشون افتخار میکنم.
چون صرفا نتیجه واسه افتخار کردن کافی نیست، فرایند و تلاشه که مهمه. و چه بسا فقط تلاش مهم باشه.
اگه اینطور باشه خیلی جاها تو تاریخ هم چون ظاهرا پیروز میدان نبودیم افتخاری هم نصیبمون نشده، اما واقعا اینطوره؟!

پاسخ:
 چیزی که توصیف میکنی رو کاملاً قبول دارم اما اسمشو میذارم تحسین کردن نه افتخار کردن!
یعنی منم واقعا واسه این همه پیشرفت تو شرایط سخت تحسینشون میکنم.
تلاش تحسین داره. اون نتیجه ست که باعث افتخارم میشه. پرچم ایران که بالا میره یا اسمش سر زبانها میفته احساس غرور و افتخار می کنم.
نمیدونم شاید باید بیشتر بهش فکر کنم.

کجا مثلا به چیزی افتخار کردیم که تلاش بی نتیجه ای بوده؟ یادم نمیاد راستش.
:|
پاسخ:
چی شد؟
شما هم یادت نیومد؟ :|
اون واسه بخش اول جواب بود.

مثال هست اما حس میکنم بگم نمیتونم خوب توضیح بدمشون تا منظورمو برسونم.
پاسخ:
متوجه منظورت شدم. نمیدونم چرا ولی حس کردم سطح افتخار یه ذره باید بالاتر باشه از تحسین! اما برای جمله هایی که گفتی تحسین هم میشد به کار ببریم.
البته منم درگیرش شدما! دارم فکر میکنم واقعا چه وقتهایی اسم حسم رو میذارم افتخار!
ممنون باعث فکر کردنم شد :دی
ااا پس خوب بازی کردن :)
چرا اینقدر طولانیه :/ من ۱۲ و نیم خواب بودم که با جیغ صاب خونم اینا از خواب پریدم فهمیدم گلی چیزی زدن :)))
پاسخ:
آرهههه خوب بودن واقعا.
آره همون گل انصاری فرد بوده احتمالا :))

وقتی تماشا میکنی طولانی به نظر نمیاد تازه وقتش کم بود نشد یکی دیگه هم بزنیم :/
آناناس پررو شده بود :|

https://www.instagram.com/p/BiT_IukHgT0/

منظورم رونالدو می باشد که اخلاق کریستینی ش رو هم دیدیم...

پاسخ:
خدایی مسی اینطوری نیست اصلا :/
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۱۵ بانوی مومن
خیلییی خوب بازی کردن.واقعا حیف شد:(
پاسخ:
خیلی :)
خیلی :(
ولی خوشم اومد همونطور که اون ایرانیا رو به هیچی حساب نمیکرد ایرانیا هم اونو به هیچی حساب نکردن :| نخسوزن بیرانوند :))
پاسخ:
خدایی! کاش اخراج میشد اصلا. همین که اون لحظه ها داشتن برای اخراجش تصمیم میگرفتن دلم یه کم خنک شد. 
از همون بیرانوند عصبانی بود دیگه.
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۲ آقای مُرَّدَد
برای باخت به هم تبریک میگوییم. 
گاهی هم نتیجه مهمه. نیست؟
بخوانید من را
پاسخ:
همیشه مهمه. باخت که تبریک نداره که! :)
بعدم مساوی کردیما! :/
۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۴۹ آقای مُرَّدَد
این مساوی به خاطر حذفمون یعنی باخت. :)
پاسخ:
نهههه! مساوی یعنی مساوی!
حذف هم یعنی حذف! :)

۰۵ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۷ آقای مُرَّدَد
:)
پاسخ:
:)
من کلا فوتبال نمی بینم دیشبم داشتم درس میخوندم یه هو دیدم سقف داره رو سرم خراب میشه تازه ما طبقه بالامون خالیه و این صدا از دو طبقه بالاترمون میومد /: و اونجا بود که فهمیدم ما گل زدیم (:
اول بازی که یکی از بازیکنا رو دیدم به شوهرم گفتم اااا این فوتبالیسته من تا حالا فکر میکردم والیبالیسته 
همسرجان هم یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم انداخت و  بعد از کلی خندیدن، گفت ببین اینو اینجا گفتی جای دیگه ای نگی آبرومونو ببری (((((((((((((: 
پاسخ:
:))
اتفاقا من  دعا کردم به خاطر ظلم هایی که کشور پرتغال در طول تاریخ در حق ایران کرده ببازه.شاید دل ما خنک بشه
پاسخ:
:))
جالب بود.
راستش من نمیدونستم که پرتغال هم به صورت خاصه به ما ظلمی کرده :)
من به خاطر رفتارهای رونالدو واقعا دوست داشتم ببازن دلمون خنک شه.
بله یک استعمار پیر و یکی از اولین استعمارگرانی که وارد خلیج فارس شدن و جنایت های زیادی کردن و و مردمی که قهرمانانه جلوشون وایستادن یکی از قهرمانان همل بود که داستانش خوندنیه.هنوزم قلعه پرتغالی ها در حاشیه خلیج فارس باقیه به عنوان جاذبه تاریخی.چندتا فیلم سینمایی هم در این مورد هست که صداوسیما چندین بار پخش کرده
پاسخ:
البته میدونستم که از استعمارگرانِ تاریخی بوده اما درگیریشون با ایرانی ها رو نشنیده بودم. بیشتر کشورهای تحت استعمارشون تو حوزه ی آمریکای جنوبی و اینها هستن.
ممنون از به اشتراک گذاری اطلاعات. :)
عجب بازی ای بوووود:)))
هی بهش فکر میکنم از دیشب هی میگم کاشکی اینجوری تموم نمیشد:(
ولی چارسال دیگه همه ازمون میترسن دیگه:دی
پاسخ:
:))
ان شالله. والا من تا نیم ساعت بعد بازی باورم نمیشد تموم شده :)) میگفتم الان میان گل میزنن :))
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۶:۱۹ مامان محمدمهدی
ان شاءالله 
بازیهارو ندیدم ولی از بس تعریفشونو شنیدم پشیمون شدم از ندیدنم
حیف
پاسخ:
اینقدر مطمئن بودی حذف میشیم؟ :))
۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۵ مامان محمدمهدی
نه بابا اینروزا بقدری خسته میشم از کار سازمان که حدودای ده میخوابم
البته دلم هم نمیخواست خودمو دچار اضطراب کنم با تماشای فوتبال، بهمین خاطر تلاش هم نکردم برای نخوابیدن
پاسخ:
ای بابا! چه خبره اونجا اینقدر سر رفیق ما رو شلوغ کردن؟ یه سالی هست حسابی درگیریا! :/
۰۷ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۲ مامان محمدمهدی
همین دیگه
بی خبری
برات تو واتس آپ یه لینکی میزارم برو ببین چه خبره😂
تبریک هم بعدش یادت نره😉
پاسخ:
باشه الان می بینم. :)

واو! یعنی چی شده؟ 🤗