ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

فضل خدای را که تواند شمار کرد؟

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۲ ب.ظ

امروز صبح قرار بود عازم سفر بشیم.

به پیشنهاد مستر قرار شد موقع اذان ظهر نماز بخونیم و ناهار بخوریم و بعد راهی شیم‌.

حالا ساعت ۲ ظهره و پسرکم تب کرده! :/

و آخرین تصمیم حاکی از اینه که تا فردا صبح صبر کنیم و اگر تبش قطع شد بریم.

این که میگن هیچ وقت به برنامه ی خودت دل نبند، درست میگن...



+دوست داشتیم در دهه ی کرامت مهمان حضرت خواهر باشیم. ان شالله که ما رو بطلبن.

+وَلاَ تَقُولَنَّ لِشَیْ‌ءٍ إِنِّی فَاعِلٌ ذلِکَ غَداً إِلَّا أَن یَشَاءَ اللَّهُ وَاذْکُر رَّبَّکَ إِذَا نَسِیتَ وَقُلْ عَسَی أَن یَهْدِیَنِ رَبِّی لِأَقْرَبَ مِنْ هَذَا رَشَداً(۲۳و۲۴ کهف مبارکه)

و هرگز درباره چیزى مگو که: من فردا آن‌را انجام می‌دهم، مگر این‌که [بگویى: اگر] خدا بخواهد. و هرگاه [گفتن ان‌شاءالله را] از یاد بردى، پروردگات را یاد کن و بگو: امید است پروردگارم مرا به چیزى که از این به صواب و مصلحت نزدیک‌تر باشد، راهنمایى کند.(و من به این جمله ی آخر بسیاااار امید دارم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۳)

الهی بگردم 
ایشالا که تا شب خوب خوب میشه 
پاسخ:
مرسی عزیزم. اصلا نفهمیدیم چی شد! حالا عصر می برمش دکتر ببینم خوبه بریم یا نه.
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۶ محبوبه شب
منم این کلمه رو زیاد بکار میبرم.
پاسخ:
آفرین ^_^
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۵۷ محبوبه شب
ما هم پارسال همین موقها جمکران بودیم ^_^
عاقا التماس دعا داریما
پاسخ:
اخ آخ آخ.. دعا کن بطلبنمون خب :((
کف پاش روغن زیتون بزنید ماساژ بدید گردش خونو افزایش میده تبش میاد پایین
پاسخ:
تبش شدید نیست ولی خیلی ممنونم از توصیه تون. حتما اجراییش میکنم.
چقدر خوبه که زندگی شما قرآنیه
پاسخ:
کاش باشه.
ان شاء الله خیره و میرین
شاید اگه امروز میرفتین اتفاق بدی میفتاد و تب پسرت با اینکه بده ولی جلوی یه چیز بدتر رو گرفته
این شعار نیست چیزیه که تو زندگی بهش رسیدم که همیشه همه چیز جوری که ما فکر میکنیم نیست یه وقت فکر میکنیم یه اتفاقی بده ولی عالیه و بالعکس
پاسخ:
ممنون. بله من مطمئنم خیری در این پیشامد هست.
حالا ان شالله قسمت بشه بریم.
چقدر خوبه که زندگی شما قرآنیه یا اینکه سعی میکنید قرآنی بفهمید اتفاقاتش رو

پاسخ:
سعی می کنیم ولی واقعا با قرآنی بودن فاصله ی بسیااااار داریم.
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:) عزیزم، ان شاءالله که مسئله ی مهمی نیست و فوری خوب میشه.
به سلامتی و دل خوش ان شاءالله.
در هر صورت التماس دعا
پاسخ:
ممنون عزیزم. آره فعلا که دکترش گفت خوبه.
محتاجیم به دعا عزیزم.
واااااای ان شاالله که زودتر خوب بشه 
ان شاالله که حضرت معصومه بطلبن و بیای (((((((((:
پاسخ:
ممنون عزیزم ان شالله ^_^
هوا چطوره؟ آخ آخ احساس میکنم دارم میام وسط آتیش :))
عزیزم :( الان چطوره شکلات؟!
پاسخ:
الان که خوبه خدا رو شکر. دکتر گفت مشکلی نیست می تونین برین.
ان شاءالله که حالشون خوب شه.
اعتقاد دارم به " ان شاءالله "، اگه نگم کارم پیش نمیره.
موفق باشید بانو
پاسخ:
خیلی ممنونم. همچنین شما.
۲۷ تیر ۹۷ ، ۲۰:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
حاجت روای بخیر باشید ان شاءالله.
خدا مراقبتون باشه :*
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین شما. ^_^
خیلی داغه با قطعی برق مکرر
حالا شاید شما بیاید با خودتون هوای خوب بیارید (:
پسرک بهتر شد؟ دکتر بردیش؟
پاسخ:
ای بابا! 
ان شالله.
آره خوبه الحمدلله. دکتر گفت برین مشکلی نیست.