ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بسیار سفر باید..

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

علی برکت الله در راه قم هستیم.

داریم میریم عروسی! :)

دو تا عروسی دعوتیم دو شب پشت سر هم!

اولی از طرف مستر و دومی از طرف من :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
به سلامت و صحت و دل خوش
دست پر برید و برگردید.
خوشبحال قدم هاتون که میخواد بشینه رو سنگفرشهای خنک کف حرم بانو.
التماس دعا
:) خیلی خوش بگذره بهتون.
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم. محتاج دعاتم :)

۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۴:۱۲ تسنیم ‌‌
عروسیِ خوب، خیلی خوبه :)))
سفر هم ان‌شاءالله خوش بگذره :)
پاسخ:
بله خوبه ^_^
قربونت. :)
کولر مگه ندارین؟
با توجه به بخش محذوف در عنوان ...
پاسخ:
آخ آخ آخ! زدین به هدف.
اینجا از آسمون آتش می باره و کولر جواب نمیده. ماشین جوش آورده دیگه و مجبوریم کولر رو خاموش کنیم! :/
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۲۹ لیلی بانو
خوش بگذره عزیزم

مواظب خودتون باشید
به جای ما هم زیارت کنید
پاسخ:
ممنون عزیزم. ان شالله قابل باشیم حتما.
کلی خوش بگذره :))
پاسخ:
ممنون عزیزم.
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۰:۲۳ ملکه بانو
چقدر دلم برای زیارت خانم تنگ شده
سلام ما رو هم برسونید
پاسخ:
ان شالله قابل باشیم حتما ^_^
خوش بگذره :)
پاسخ:
خیلی ممنونم ^_^