ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

مرا هزار امید است و هر هزار تویی :)

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

مستر میخواد گل پسر رو صدا کنه و به اشتباه اسم پسرک رو میگه.

پسرک: بله؟

مستر: نمیدونم چرا هی اسماتونو قاطی میکنم!

پسرک: از بسسسسسس که منو دوست داری!

 :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
لوسی می

نظرات  (۱۱)

یک سوال و یک تبصره، از پاسخ صریح، واضح، شفاف، رک و... طفره نروید :دی 
گل‌پسر رو بیشتر دوست دارین یا پسرک رو؟ :)))
پاسخ:
رک و صریحش اینه هردو رو بی نهاااااایت دوست دارم و اینکه حالا یکی رو به تعداد اعضای مجموعه اعداد حسابی دوست داشته باشم و دیگری رو به تعداد اعضای مجموعه ی اعداد طبیعی تفاوتی ایجاد نمیکنه و این دو مجموعه کاملا هم ارزند. ^_^

به سوالت خودم خیلی فکر میکنم چون تفاوت گذاری ها رو در اطرافیانم می بینم. به نظرم در مورد خودم و عشقم جواب اینه که الان که هیچ، چون هر دو غرق در معصومیتند. اما شاید یه روزی که بزرگتر شدن بر حسب حجمی از آرمانهام که ببینم در وجودشون تحقق پیدا کرده یا حدی که هدایت و اجابت رو برای من تحقق ببخشند عشق و علاقه م تغییر کنه.
جواب کوبنده ای بود :)
پاسخ:
چهره ی مستر دیدنی بود :)
و خودشیفته :))
ببخشید دیگه نتونستم اینو نگم :)
پاسخ:
مثل مامانش!
البته شما باباشو ندیدین :)
کلا این ذات خانواده ی ماست :دی
اون موقع که من  طرفدار پسرک بودم اینجوری نبود
تاثیر محیطه
پاسخ:
به نظرم طرفدار پسرک بودین!

وقتی کامنت عوض می شود:
آره دیگه. تاثیرات ژنتیکی رو نمیشه کتمان کرد ^_^
اخ عزیزم ((((((((:
پاسخ:
^_^
 دیدی یه روزم نوبت ما میشه ویرایش بزنیم؟ :)
پاسخ:
و این حق مسلم شماست.
بلبل زبون :)))
پاسخ:
^_^
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۷:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
آخی الهی.
نمک دونن.
خدا حفظشون کنه سالم و سلامت
پاسخ:
سلامت باشی گلم.
عاشق استدلالش شدم
پاسخ:
متقن :))
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۴ مامان محمدمهدی
ای جونم
پاسخ:
فدای تو :*
ای جان، خدا حفظش کنه البته درستش حفظشون کنه، همه رو باهم برات و تو رو براشون:))
پاسخ:
مرسی مرسی ^_^