ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

یادت باشد...

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ

چند وقت پیش دوست بزرگواری با این پست، کتابِ یادت باشد رو معرفی کرد.

من هم به خاطر اینکه اعتقاد دارم باید از این حرکات فرهنگی حمایت کرد بلافاصله دو تا کتاب سفارش دادم، یکی برای خودم یکی هم برای هدیه ی احتمالی :)

حالا امشب کتاب رو تموم کردم.

کتاب سرتاسر خاطرات روزانه ی همسر شهیده.

که فکر میکنم خوبه به زوج های تازه متاهل شده هدیه داد.

گزینه ی اول مدنظرم هم پسرخاله جانمه. ان شالله که زود داماد بشه :دی

دوست داشتین بخرین و بخونین و در حمایت از این فعالیتها شریک بشین.

کتاب خوبیه.

:)


+اینم فیلم برنامه ی ملازمان حرمه که با همسر شهید مصاحبه کردن. :)

خدا درجات این شهید رو بالا ببره ان شالله و به همسرش هم صبر جمیل عنایت کنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۱ ... به دنبال حقیقت ...
چه اسم خوبی...چقدر داستانش عجیب بود....و غریب.....
اما عجیب غریب...هرگز!

:(
پاسخ:
کتابش رو خوندین؟
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۹ ... به دنبال حقیقت ...
نه...الان رفتم توی لینکی که دادین و یه داستاناش رو خوندم...آخرین صبحونه :(
پاسخ:
آها آره واقعا.
رفتارهای زیبایی داشته این شهید و از مصادیق واقعی و عینیِ آدمِ عاشق بوده. عشق زمینی و آسمانی توامان منظورمه.
واقعا رفتارش با همسرش از سر عشق بوده.
از سر شب که کتاب تموم شده دارم گریه میکنم! نمیشه لحظه ای خودتو بذاری به جای همسر و خانواده ش... و امان از روزهای آخر...
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۹ بابای نرگس
آری کتاب خوبیست
من با خنده توام با گریه خوندم این کتاب رو...
پاسخ:
من چند جا خنده م گرفت اما بیشتر گریه کردم!
اوایل قدری از ریتم کتاب شاکی بودم که تمام جزئیات خاطرات هم نوشته شده و خاطرات به صورت هدفمند گلچین نشده و این باعث اطناب ماجرا شده. چند بار کتاب رو گذاشتم تا به کارهای دیگه م برسم (چیزی که در من تقریبا بی سابقه است!)اما اواخر کتاب فکر کردم شاید قصد نویسنده این بوده که با این دو بزرگوار زندگی کنیم.
نمیدونم.. اما همچنان اختصار رو بیشتر می پسندم. 
شما نظرتون چی بود؟
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۹ ... به دنبال حقیقت ...
یه شعری برای یکی از شهدای مدافع حرم خدا بر زبان ما جاری کرد روزی...
دوست داشتید بخونید 

اینجا
پاسخ:
متاسفانه تو کامنتها نمیتونید لینک بذارید.
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۲ ... به دنبال حقیقت ...
http://faryadesokout.blog.ir/1396/12/06/%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D9%87%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%88-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%D8%AA
پاسخ:
ممنون. 
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۴ بابای نرگس
عالی بود این کتاب
واقعا دید من رو نسبت به مدافعین حرم عوض کرد
من که خیلی خیلی گریه کردم
کتاب رو هم فکر کنم دو سه روزه خوندمش
پاسخ:
واقعا دیدتون رو عوض کرد؟
مگه دیدتون چی بود؟
چقدر کارِ شما قابلِ تحسینه. یکی هم برای هدیه :)
پاسخ:
ممنون از نگاه مثبت بینت ^_^
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
ان شاءالله یادم باشه یه روز بخونمش.
من که اگر از این مدل کتابا بخونم تا یه هفته چشمام عین وزق پف می کنه. از بس گریه می کنم.
ولی وقتایی که خیلی غفلت دنیا می گرفتم، حالم خوب میشد باهاشون.
فقط یه چیزی که واسم مسئله بود این  بخش کتابهای زندگی نامه شهداست که چرا فقط خوبی ها رو نوشتن؟ گاهی وقتا فکر می کردم مگه میشه یه نفر فقط همه وجودش عشق باشه و هیچ نقطه سیاهی نداشته باشه؟
پاسخ:
ان شالله.
حالا نمیخوام بگم نقطه سیاه دارن یا ندارن ولی رهبری میگن شهدا در دوران حیاتشون جزو اولیاءالله هستن. :)
البته این شهید بزرگوار جاهایی از زندگیش برای خودِ من که خیلی اعصاب خرد کن بود :))
و همه ش میگفتم چه خانم صبوری داره :)))
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
ممنون از نکته خوبی که گفتید. 
ماموریت و این طرف اون طرف رفتن هاشون خیلییی زیاد بوده اغلب
ولی اگر کسی که مجرده بخونه، قبله آمالش در این دنیا یافت نمیشه واسه ازدواج
پاسخ:
آره من فکر میکنم تازه متاهل شده ها اگر بخونند بهتره تا مجردها. :)
وای این چند روزه چندتا کتاب سفارش دادم
اینم الان گفتی رفت تو لیست (: کی وقت کنم بخونم اینا رو ...
اگه کارم جور بشه باید تا قبل از مهر چند جلد کتاب بخونم از یه طرف نگرانم که خوب از پسش برنیام از یه طرفم خیلی ذوق زده م (:
امروز زیاد برام دعا کن لطفا که هر چی خیره برام پیش بیاد
پاسخ:
خب عجله نکن خوندن این خییییلی واجب نیست. خوندن نامه های بلوغ واجبه :)))
نشنوم که اون تو لیستت نباشه هاااا! :))
امروز قراره خبری بشه؟ ^_^
ان شالله سراسر خیر برات اتفاق بیفته :)

۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
بله به نظرم خیلی خوب گفتید توی پست که میخواهید به یه تازه داماد هدیه اش بدید. نکته ظریفی داشت. :)

پاسخ:
^_^
شما خوندی کتابو؟
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
نه عزیزم نخوندم. از تجربه ی چندتا کتاب قبلی که خوندم میگم
پاسخ:
اره دیگه اینا همه مثل همن :دی
:))
من اولین قسمتی که از ملازمان حرم دیدم همین شهید بود. و خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. واقعا دوست داشتم حال و هواش رو.
ممنون که معرفی کردین. ان‌شاءالله می‌خرم :)
پاسخ:
عه؟ جالبه. :)
آره منم کلیپشو که دیدم مجاب شدم بخرم. دوستش داشتم. :)
خخخ
اره اونم تو لیسته اتفاقا (:
اقا این کار جدید من در نطفه خفه شد (((((((((((: 
حتما یه خیری توش بوده به طرز عجیبی خیلی ارومم و اصلا ناراحت نیستم. خدا رو شکر

پاسخ:
ای بابا! :/
ان شالله که خیره ^_^
بابا خط شکن!:) اونجاهایی که لفت میداد تا حاضر بشه من به جای فرزانه دیوونه شدم! 
اونجا هم که دو بار دقیقا سر عقد هر دو بار شناسنامه اش رو جاگذاشت یعنی من بودم میگفتم خداحافظ و تمام! :) 
پاسخ:
:))
منم سر عقد خیلی حرص خوردم :))
اتفاقا این که میگی درسته. خیلی رفتارهاش شبیه مستر بود که من اگر بودم واکنش نشون میدادم ولی دختره خیلی همسر خوبی بود ^_^