ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

و گریه ی من یاری می طلبد..

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ق.ظ

هل مِن مُعین فَاطِیلَ معه العویل و البکاء؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۶ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۵۸ علیرضا رحیمی
سلام مطالب مفیدی دارید. دنبالتون میکنم.



پاسخ:
سلام لطف دارین. ممنون.
مفاتیح تازه خریدین؟
پاسخ:
راستش نه. :/
چرا آخه؟
یه چند روزیه رفتید توو موود مناجات آخه :)
پاسخ:
نه واقعا! کجا؟:/
چطوری بدون عنوان پست بزنم؟
از آرت میس بپرس
پاسخ:
:/
جدی گفتم اوشون چند بار پست بدون عنوان گذاشته
پاسخ:
بله منم جدی پرسیدم ازش.