ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

هزار راهِ نرفته، هزار دردِ نگفته.

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۶ ق.ظ

وقتی دیروز مستر با تماشای برنامه فرمول یک 

برای هزارمین بار به پیامبری من ایمان آورد 

و گفت اصلاً تو باید نماینده مجلس بشی! 

و دوباره برای زندگیمون هدف‌گذاری کرد..😂😂



+برنامه فرمول یک دیشب به فاجعه‌ی "قانونی بودن حق رانت" در این مملکت پرداخت. و حرفهایی زد که من از بابتش مدتهاست با کل فامیل سرِ جنگ دارم😐

+ایمانش به پیامبری من هم از اونجایی ناشی شد که هربار من دغدغه‌ای رو مطرح کردم به یه هفته نکشیده، یه باسوادِ متخصصی همون دغدغه رو تو یه برنامه‌ای مطرح کرده! هنوز خودمون این موضوع رو هضم نکردیم! در نتیجه شما هم باور نکنین😉😂😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱۰)

موفق باشید:)
پاسخ:
:)))
نماینده مجلس بشم؟ :)))
نه من واقعا از وقتی متوجه این نبوغ در شما شدم همینجور ذهنم و مشغوله ونگرانم و حتا شاید به یه راه حل هایی هم رسیدم که اگه رسیدم میگم خدمتتون.
پاسخ:
نگرانین واقعا نماینده بشم؟😁
نه بیشتر فکرم مشغول اینه که اگه راه حلی برای استفاده از این نبوغ به ذهنم رسید بگم
پاسخ:
باید برم حق رانت برای خودم ایجاد کنم‌. به صورت کاملا قانونی😉
شما هم به پیامبری من ایمان آوردین؟😂😁
مدتیه :)
پاسخ:
و اِنّی لَکُم ناصِح اَمین😁


#من_جنبه_ندارم. 😐
۳۰ مهر ۹۷ ، ۰۹:۱۸ جناب منزوی
حالا کتابتون اسمش چیه ؟ :)
تو برنامه ی تیتر شب بحث فاجعه باری از رانت، پول شویی و دزدی در مملکت بیان شد که جای تاسف داره
پاسخ:
:))
من پیامبر صاحب شریعت و اولوالعزم که نیستم.
تبلیغی کار می‌کنم. :دی
بله اوضاع واقعا ناجوره و وقتی این ناعدالتی‌ها تو قانون دیده میشه و قانونی میشه دیگه واقعا فاجعه است.
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۳۶ صبورا کرمی
من هر وقت به وسیله جدیدی فکر میکنم چند وقت بعدش اختراعش میکنند :))
پاسخ:
:)))
یا نبینا
ما را پندی ده که ان به :)))
پاسخ:
من هنوز در مرحله ی آشکارسازی برای عشرتی الاقربین هستم! :دی
همانا ما به شما ایمان اوردیم:دی
پاسخ:
به راستی که بشریت تشنه‌ی رسول است.
جالب :)
پاسخ:
:)
درود بر شما :))
پاسخ:
سلامت باشی. :)