ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

که جان سپر میکنم پیش تیربارانش..

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

حالم اصلا خوب نیست.

نه روحی و نه جسمی.

آوار شدنِ همه‌ی رویاهات اتفاق سختیه. خیییلی سخت..

ولی چه میشه کرد؟ 

بالاخره باید خودتو جمع و جور کنی و از جا بلند شی و ادامه بدی.

زمان می‌خوام.. فرصت میخوام برای بلند شدن.

کاش یه نفر بهم میگفت که اینها همه‌ش توهمات کودکانه بود.

کاش در میانه‌ی این ماجرا اینقدر عاجز و ذلیل نبودم..

کاش دستم به جایی بند بود.

دنیای عجیبیه.

از یه لحظه‌ی بعد خودت خبر نداری،

و هیچ‌وقت هم دنیا به خاطر تو برنمی‌گرده و منتظر تو نمی‌مونه.

هیچ‌وقت براش مهم نیست که تو افتادی، که تو جا موندی، که تو له شدی،

هیچ‌وقت براش مهم نیست که راه برات سیاه و تاریک شده و نمی‌تونی جلوتر بری.. 

اصلا براش مهم نیست..

تحت هر شرایطی که هستی فقط یک فرمول درمان وجود داره:

لا ملجاء من الله الا الیه.*


*هیچ پناهی از خدا نیست مگر خودش.(۱۱۸ توبه)

+خوش است دردی که باشد امید درمانش...

+عنوان: بیتی از جناب سعدی.(و پ.ن اول همان)

+برامون دعا کنین. لطفا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۹
لوسی می