ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

تلخیِ بی‌پایان.

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ق.ظ

نمیدونم که آیا واقعا یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی‌پایانه؟

به نظرم این تصورِ پایانِ تلخه که خودش باعث تلخی بی‌پایان میشه.

و هرچند بار هم که به پایان‌های تلخ تن بدی، اون تلخی‌های بی‌پایان تموم شدنی نیستند.

قبل‌تر ها چقدر در بیان خودم و توصیف خودم حرفه‌ای بودم.

الآن این منم با ملغمه‌ای از نقش‌ها و بایدها و نبایدها و رویاها و ترس‌ها که غالبشون با هم هم‌پوشانی دارن و من انگار دیگه از پس خودم بر نمیام.

سرتاسر عجزم.

زندگی در تمام لحظه‌های زیبا و دوست‌داشتنیش برام پر از تلخی شده،

تلخی‌ای که پابه‌پای من و زندگیم داره پیش‌میاد و من انگار مقهور قدرت او شده‌م.

حضورش رو پذیرفته‌م،

ناامیدی رو پذیرفتم و سکوت برگزیده‌م.

برام جالبه، دهه‌ی سی بالکل متفاوت از دهه‌ی بیست شروع شد..

آه که این منیتِ عظما بند پای منه..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۲
لوسی می