ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دامادی برادر :)

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ
خواهرم برای اولین بار گزینه‌ی پیشنهادی خودش برای دامادی برادرم رو گفت.
کی؟
دختر خواهر مستر ^_^
تصورش جذابه که خواهرشوهر دختر خواهر شوهرم باشم :دی


+همیشه عقیده‌م این بوده که کسی که میخواد بره خواستگاری باید از حوالی شانزده هفده سالگی پسرش دنبال عروس باشه. نه اینکه یهو بره خواستگاری و انتظار داشته باشه که تو یه ماه کل تز تربیتی و عقیدتی خانواده عروس رو موشکافی کنه! به مامانم گفتم. مامانمم هم رفته تو فکر :)
پیشنهاد مامانم یکی دیگه بوده. پیشنهاد خواهرم ایشون :)
+برادرم ۱۸ ساله است.

++عقیده دارم از مهمترین وظایف پدر هم هست که برای دخترش به دنبال پسر خوب بگرده. :)
۳۱۱
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
لوسی می