ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

تست شخصیت

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۰ ب.ظ

تست شخصیت دادم.

خیلی خیلی بر من منطبق بود.

شخصیت ENTP

ایده‌پردازان باهوش و کنجکاو که نمی‌توانند در برابر چالش فکری مقاومت کنند.



آخ که توصیه‌هاش چقدر عالیه اصلا برای من نوشتنش!

یعنی همه‌ش یه طرف، اینجاش که میگه:

  • توجه داشته باشید که نقطه نظرهای بیش از اندازه زیاد شما می‌تواند دیگران را خسته کند. بعضی از آنها را برای خود حفظ کنید.

قشنگ داغونم کرد :))

خواستید اینجا تست بدین و از خودتون برام بگین بدونیم با هرکسی چطور باید رفتار کنیم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۹
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۱۹ آشنای بی نشان
کی حال داره به شصت تا سوال جواب بده؟:))
پاسخ:
خوبه جالبه. جواب بدین:)
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۳:۱۲ آشنای بی نشان
Infp
پاسخ:
برم بخونمتون؟:)
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۴۶ آشنای بی نشان
برید:)
پاسخ:
:)