ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

برادرانم

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۴:۰۳ ب.ظ

بعد از اینکه تعداد قابل توجهی از انبیاء و اوصیاء و اولیاء رو نام می‌بره و بر اونها درود می‌فرسته، می فرماید اللّهُمَّ اجعَلهُم اِخوانی فیک.. 

اغراق نیست که بگم همینجای دعا دوست داشتم از فرط شوق جان بدم..


+دعای امّ‌داود.

+خداوندا آنها را برادران من در راه خودت قرار بده.

+ راستش اول نوشته بودم از فرط شرم، بعد دیدم حس شوقش برام خیییلی پررنگ‌تر بود. برای همین به شوق تبدیل کردم. این سخاوت امام در دعا و این بلندپروازی بسیااار دلنشین بود برام :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۳
لوسی می

نظرات  (۴)

واقعا چرا همیشه فکر میکردم ام داوود یه دعای زنونس؟ 🤔
پاسخ:
نمیدونم.
شاید چون دعای مادر داود بوده :)
سلام عزیزم
عیدت مبارک
پر از خیر و برکت باشه ان شاالله :)

دعای ام داوود فقط اون قسمتی که از کلی از انبیا و اتفاقات خاصی که واسشون افتاده میگه از یحیی و زکریا و مریم و عیسی و... و بعد میگه

یَا رَادَّ مَا قَدْ فَاتَ یَا نَاشِرَ الأَْمْوَاتِ یَا جَامِعَ الشَّتَاتِ یَا رَازِقَ مَنْ یَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ 
ای بازگرداننده آنچه از دست رفته، ای زنده کننده مردگان، ای گردآورنده پراکنده ها، ای روزی بخش بی حساب به هرکه خواهی، 

وَ یَا فَاعِلَ مَا یَشَاءُ کَیْفَ یَشَاءُ وَ یَا ذَا الْجَلاَلِ وَ الإِْکْرَامِ یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ 
ای انجام دهنده آنچه خواهی هرگونه که خواهی، ای صاحب بزرگی و بزرگواری، ای زنده به خود پاینده، 

پاسخ:
سلام. ممنونم عزیزم همچنین برای شما ان‌شالله.
"فقط" اون قسمت که نه! اون قسمت "هم". :)
سلام
راستش جدای متن...
اول که تیتر رو دیدم بعدش سریع گفتم:...لیو بی، شانگ فی، گو آن یو! من هر روز بر تپه همیشه سبز کنار دهکده مان
به انتظار مینشینم...


یاد اون کارتونه افتادم.
خخخخخخخ
پاسخ:
سلام. هههه هههه :)
چه خوبم اسماشونو بلد بودی. من می گفتم لیووِی، شانگ وِی و کوالیو:))
۱۰ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۴۴ مامان محمدمهدی
وا
دعای ام داوود کی بود؟!
من چرا فکر میکردم فعلنا زمانش نیست؟!
پاسخ:
نیمه رجب بود دیگه.
چرا واقعا؟