ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

یا اَیها الاِنسانُ ما غَرَّکَ بِرَبِّکَ الکَریم؟

سه شنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰ ب.ظ

گمان نکنید که شما خودتان می‌توانید یک کاری انجام بدهید. شما آن هستید که اگر یک مگس بیاید آزارتان بدهد شب نمی‌توانید بخوابید، یا روز نمی‌توانید آرام بگیرید، اگر یک پشه در شب بیاید نمی‌گذارد شما آرام بگیرید. شما آن‌کس هستید که اگر یک عنکبوت بیاید حمله به شما بکند می‌ترسید. شما آن‌کس هستید که اگر یک گنجشک از شما یک چیزی بردارد برود قدرت ندارید از او پس بگیرید.

همه عجز است، همه فقر است، هرچه هست از اوست، از خداست. 



+اتفاقات تلخ و جانکاه سیل در شهرهای کشورمون، اون هم در ایام نوروز، مدام این دو آیه رو بهم یادآوری می‌کنه:

وَ ما تَدری نَفسُُ ماذا تَکسِبُ غَداً(و هیچ‌کس نمی‌داند که فردا چه به دست می‌آورد.)

وَ ما تَدری نَفسُُ بِاَیِّ اَرضِِ تَموت.(و هیچ‌کس نمیداند که در کدام سرزمین خواهد مُرد_۳۴لقمان)

چقدر آدمیزاد ناتوان و مقهور قدرت پروردگاره. بقای هیچ لحظه‌ای از زندگی و هیچ نعمتی در زندگی به اراده‌ی انسان نیست..خدا جمیع رفتگان رو به فضل خودش مورد رحمت قرار بده ان‌شالله.

+عنوان: ای انسان چه چیز تو را نسبت به پروردگار کریمت غره کرده است؟(۶ انفطار)

متن: سخنان حضرت امام خمینی رحمه الله علیه. اینجا با صدای نافذ و دلنشین خودشون بشنوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۰)

همون جمله اول رو که خوندم صدای امام خمینی تو ذهنم اکو شد:)
پاسخ:
:)
:)
پاسخ:
زیبا بود :)
پاسخ:
لطف دارین. :)
پاسخ:
:(
سلام
نمیشه گفت چقدر...
چون انسان مطلقا مقهور قدرت پروردگاره.
قید چقدر رو زمانی که استفاده کنیم بازم حد زدیم به اندازه این ناتوانی.
این فقر اطلاق داره.


پاسخ:
سلام. به نظرم همونه. :)
جمله بعدش رو بخون.
چه تلنگر خوبی
پاسخ:
الحمدلله.
شیراز که سیل اومد نگران شدم اومدم بیام احوالتو بپرسم که متوجه شدم سفری و خب الحمدلله سالم :)

کلمات امام اصلا یک چیز خاصی ان 💓

التماس دعا یه کم دیگه تا کنکور مونده...
پاسخ:
ممنونم از محبتت ولی چرا فکر کردی ممکنه شیراز باشم؟
خیلی خاص. واقعا صحیفه نور نام برازنده‌ای برای کتاب صحبتهای ایشونه.
ان‌شالله با نتیجه‌ی عالی‌تر از حد تصورت قبول میشی ^_^
مگه تو شیرازی نیستی؟😮

ممنون عزییزم
ان شاالله
پاسخ:
نه عزیزم من مشهدم :دی
چرا شیراز؟ :))
واااای واااقعا؟؟؟
واقعا چرا من فکر میکردم شیرازی هستی؟؟ :)) :/
اولین بار که وبتو خوندم یه مطلب گذاشته بودی در مورد شیراز که یه تابلویی تو سطح شهر کار کرده بودن...
من فکر کردم شیرازی هستی
بعدشم دیگه کلا هر چی گفتی من تو ذهن خودم همه رو تو شیراز تصور کردم :)))
حرم هم می گفتی من شاهچراغ تصور میکردم :/

یادته یه بار هم در مورد یه بنده خدایی باهات صحبت کردم گفتم هم استانی شماست... منظورم استان فارس بود😀😀😂
پاسخ:
ههههه ههههه :))
نمیدونم قضیه تابلو چی بوده ولی من پارسال شیراز سفر رفته بودم شاید چیزی نوشته بوده باشم:))
جالب بود این سوءبرداشتت 🙄
مخصوصا اینکه حرم هم داره اونجا 😂😁
۱۰ فروردين ۹۸ ، ۲۱:۳۷ مامان محمدمهدی
واقعا
با اینهمه ناتوانی چقدر هم ازعا داریم
خدا صبرشون بده
پاسخ:
آره واقعا 😔