ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

برای آنها که دنبالشان میکنیم!

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

وقتی قرار نیست بهمون رمز بدین،

چرا ستاره‏‎های مرکز مدیریت بلاگ ما رو روشن میکنید؟ 

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۲۰)

سلام :)
واقعا چرا ؟

البته ممکنه مخاطب خاص داشته باشه خب
پاسخ:
سلام.
نمیدونم واقعا.

شاید.. ولی خب برای مخاطب خاصش کامنت بذاره دیگه. بهتر نیست؟ :دی
بعضیا کامنت مارو جواب نمیدن
رمز دادن که این حرفهارو نداره
پاسخ:
ای بابا.. :(
هنوز بعضیا رمزم به هیچکی نمیدن :/
پاسخ:
بله بعضیا به هیشکی رمز نمیدن.
"هیشکی" قشنگتر از "هیچکی" نیست؟ :دی
من در مورد پست های رمزدارم قید میکنم رمزدار تا افرادی که دنبال می کنند وقتشون بابت سر زدن تلف نشه
پاسخ:
خب شما به یه عده رمز میدی و برای یه سری آدم مطلب می نویسی دیگه. ولی اون دوستانی که مینویسن به هیشکی رمز نمیدم برای چی اصلا پست جدید میذارن که ما ببینیم؟ 
طفلکی‏‎ها اونها هم می نویسن به هیشکی رمز نمیدم ولی خب رو اعصاب منه که یه ستاره الکی روشن مونده :))
پست رمزدار، آری یا نه :))
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا.  :))
به نظرم فلسفه ی پست رمزدار محدود کردن مخاطبهای یک پسته فقط. نه به صفر رسوندنش! :)
:)))
پاسخ:
:دی
نه به پست های رمزداری که رمزش به ما داده نمی شود:)))
پاسخ:
:))
یه هشتگ جور کن :))
چجوری میشه ستاره ها رو روشن نکرد؟
پاسخ:
برای پستی که نمیخوایم بقیه بخونن؟
میشه پست رو ثبت موقت کرد اصلا منتشر نکرد. وقتی نمیخوایم هیچکس بخونه خب منتشرش نکنیم. این بهترین راهه.
و اگر هم اصرار داریم تو انتشار یافته ها باشه، میتونیم ثبت موقت کنیم بعد از یه مدت که از تاریخش گذشت منتشرش کنیم. دیگه ستاره رو روشن نمیکنه.
یا اینکه از همون اول تاریخ انتشار پست رو به چند روز قبل برگردونیم که از آخرین پستهامون عقبتر منتشر بشه. اونجوری هم روشن نمیشه.
من خودم از اونایی‌ام که فلسفه‌ی پست رمزدار رو خیلی درک نمی‌کنم، اما باید بگم با حرفتون موافق نیستم. وبلاگ خودشه و می‌تونه پست رمزدار بنویسه. شمام وبلاگ خودتونه و می‌تونین اگه رو اعصابتونه قطع دنبال بزنین. دوشواری نداریم مادر جان =)
پاسخ:
من فلسفه ش رو درک میکنم چون محدود کردن مخاطبه اما اینکه به هیشکی رمز ندیم و مخاطب رو به صفر برسونیم رو درک نمیکنم.
منم دوست ندارم ستاره وبم بیخودی روشن بمونه :)
اگه استدلال شما اینه که به طریق مشابه منم وب خودمه دوست دارم از کار بقیه تو پستم شاکی باشم و غر بزنم :))
دوشواری نداریم که دخترم :دی
۱۶ فروردين ۹۸ ، ۱۶:۱۰ دختـرِ بی بی
خب باید درخواست بدید چون شاید به یه عده نخواد بده:)
پاسخ:
اصلا درخواست رمز راست کارم نیست!
هرکس بخواد پستشو بخونی میاد خودش رمز میده. :)
ولی منظورم اونهایی بود که رو تیترشون میزنن رمز رو به هیشکی نمیدن.


+حالا بین خودمون بماند که ماجرای پست رمز دار شما برای من یه جور التماس هم بود:)))
یسریا برای خودشون مینویسن و ترجیح میدن مطالب توی آرشیوی که دستشون هست باشه و البته اونها بین ثبت موقت هایی که محتوا و مطالب ناقص دارن گم میشن یا بعضی ها قصد دارن بعد از گذران دورانی رمز رو به کسایی بدن
و با این حال
برای اون توصیه اگه چند روز بگذره دیگه ستاره دار نمیشه ممنونم، درگیرش بودم :)
پاسخ:
آره میدونم و قبول دارم. من خودمم از این کارها میکنم و همین ترفندِ دیرتر منتشر کردنش رو به کار می‌برم.

ستاره ها چطور خاموش میشن 
من یه وقت مطلب رمزدار میذارم که همه نبینن ولی هرکس رمز بخواد میدم
و اصولا رمز هام یه قاعده خاص داره
پاسخ:
 میتونیم ثبت موقت کنیم بعد از یه مدت که از تاریخش گذشت منتشرش کنیم. دیگه ستاره رو روشن نمیکنه.
یا اینکه از همون اول تاریخ انتشار پست رو به چند روز قبل برگردونیم که از آخرین پستهامون عقبتر منتشر بشه. اونجوری هم روشن نمیشه.
سلام
من یه بار جوون که بودم یه موضوعی پیش اومد و پست نوشتم ولی میخواستم حتما یادم باشه چطور پیش اومد و خودمم چه حسی داشتم
برای همین ادامه رو روز دار کردم که برای خودم کامل باشه ولی بقیه فقط ویترین رو ببینن
خب وبلاگه دیگه
مث دفترچه خاطراته
یه عده بجای نت گوشی توی اینترنت مینویسن‎(:‎
پاسخ:
بله دیگه هرکس یه نظری داره و به جا هم هست.
سوال قشنگیه :))
پاسخ:
:دی
اون هیشکی اشتباه تایپی بود :/
پاسخ:
اما من عمدی نوشتم. خدایی هیشکی بهتره. :دی
من مشکلم یه چیز دیگه‌س. وقتی پست رمزدار می‌بینم نمی‌دونم باید برم رمز بگیرم یا نه :)) 
پاسخ:
آرههه منم. ولی نمیرم. کلا از کسی رمز نمی‌گیرم هرکی بخواد رمز بده میاد میده :دی
منم همینطور :)) به جز یکی دو نفر که باهاشون راحت‌ترم :)
پاسخ:
:)
من که رمز دادم!
پاسخ:
با اون پاسخی که شما دادین من جرئت نکردم پست رو بخونم.
به همه تاکید کردم که پست سانسورنشده است.
پاسخ:
و همین تاکیدات موکد جرئت خواندن را کاهش داد.
یه تمرین بود برای تست قدرت اختیار مون :)
پاسخ:
:/