ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پدر! مادر! ما متهمیم!

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵ ق.ظ

فکر کن بعد از دقیقا ۲۱ روز تعطیلی بچه رو بدون انجام تکالیفش بفرستی سر کلاس!

:/



+بعد میگیم چی شد بچه‌م دقیقه نودی شد! :/

عنوان: از کتب دکتر شریعتی با خوانشی متفاوت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۵)

عجیبه :)) من اصلا خوشم نمیاد بچه‌ام از زیر تکالیفش در بره :دی شده بشینم باهاش مشق بنویسم میشینم :))
پاسخ:
در بره؟
طفلک اصلا نمیدونست تکلیف داره من باید حواسم می‌بود که کوتاهی کردم :(
تقصیر من بود. :(
مگه میشه ندونه ؟! 
پاسخ:
آره دیگه. بچه پیش دبستانی که نمیدونه تکلیفهاش چیاست. من باید میخوندم یادداشتهای مربیش رو.
عاشق :/ 
پاسخ:
:/
۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۰:۲۳ دختـرِ بی بی
حالا الان چه جوری فهمیدی تکلیف داشته؟؟؟
هههههه
پاسخ:
موقع رفتنش کتابشو نگاه کردم دیدم مربیشون تکلیف نوشته بوده :دی
منم در وضعیتی مشابه به سر می برم /: 
پاسخ:
نه بابا! فکر میکردم خودم فقط اینطورم. 
خب باید بگم که خوشحال شدم :)
خخخ 
خوشحال باش 
ولی من بدجوری عذاب وجدان دارم الان معلمشون با خودش می گه عجب مادر بی مسئولیتی ): 

پاسخ:
از اینکه شما هم مثل منی خوشحال شدم نه از بی تکلیف بودن بچه م!
منم همین فکر رو میکنم! تازه من نامه ی عذرخواهی و اظهار تقصیر نوشتم براش که بچه رو دعوا نکنه :))
سلام :)
نچ نچ نج

ولی چه کیفی میکنه خود بچه :))
پاسخ:
سلام.
و این خیلی بده البته :)
عوضش حداقل ده تا پست گذاشتی توی این مدت :)
پاسخ:
دقیقا نه تا پست تو این روزهای نوروز نوشتم.
تخمینتون خوبه.
آخى بچه پیش دبستانى رو مگه بهش مشق میدن؟ 
عوضش این مدت بى مشق بهش خوش گذشته مامانش :))
پاسخ:
آره دیگه خوش گذشته :دی
ان‎شالله که خوش گذشته :)
گوشه ی وبتون آرشیو ماهانه دردسترس هست
بررسی کنید :)

پاسخ:
بله بررسی کردم که گفتم.. ولی عجیبه که شما بررسی کردین و اشتباه نوشتین!
در روزهای تعطیلات نه پست منتشر کردم. دو پست رو هم امروز نوشتم.
:) ذیگه تکراری شده این شوخیا
پاسخ:
فرار به جلوی تکراری تر.
انصافا وقتی من کامنت گذاشتم زده بود فروردین 98 ده پست
پاسخ:
بله دیگه. پست آخرش رو امروز نوشته بودم. میشه نه تا در تعطیلات نوروز.
شما راست میگید :|
امروز رو جزو تعطیلات حساب نمیکنید؟ :)
پاسخ:
مگه امروز تعطیل بود؟
اوه خب من فکر میکردم اول دبستان باشه :)) خدا حفظ‌شون کنه پسرهاتو
پاسخ:
نه هنوز مدرسه نمیره.
ممنون عزیز.
یاد یه مطلب طنز افتادم که میگفت بچه رفته مدرسه و تکالیفش رو انجام نداده و گفته دست مامانم شکسته بود نتونستم انجام بدم :))))
پاسخ:
بامزه بود:))
احتمالا پسرک هم گفته مامانم کار داشت نتونستم انجام بدم :دی