ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

‎‎

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ب.ظ

من خیلی کارمند بدی هستم.

خیلی :(



+قشنگ حس بدهکاری رو دارم که برای طلبکارش بهانه میاره.

از خودم بدم اومده :((

خدایا توبه :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۸
لوسی می

نظرات  (۸)

کارمند!
پاسخ:
پیمانکار!
خدایا اینو ببخش:/
پاسخ:
آمین :)
وقتی می گی کارمند بدی هستم بیشتر بد می شی . اقلاً بگو کارمند خوبی نیستم. همیشه از جملات مثبت استفاده کن. جملات منفی موجب بدتر شدن اوضاع می شند
پاسخ:
شاید... :(
۱۸ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۴۹ سرباز کوچولو ...
منم همچین حسایی دارم بیا با هم بریم توبه 
پاسخ:
آخ آخ آخ!
ای وی تو را چه شده است؟
پاسخ:
ذهنم منسجم نمیشه. قراره یک فایل ارائه آماده کنما! کار خاصی هم نیست ولی اصلا نمیتونم جمعش کنم :|
یکم استراحت کن بعدم که برای افزایش تمرکز یکم چشماتو ببند فکر کن توی جایی هستی که برات خیلی آرامش بخشه بعد سعی کن ریلکس شی کم کم ذهنت جمع میشه
پاسخ:
آره چنین بنمودم. ولی انقدر الکی حجمش زیاده که واقعا رو اعصابه! :/
درست میشه غم دوران گذران مخور
پاسخ:
نگران اخراج شدنم! :/
میتونم کمکت کنم؟ من عاشق اینکارام :)))
پاسخ:
مرسی عزیزم. فرصتم کمتر از این حرفهاست که وقت کنم کمک بگیرم حتی. :((
فقط دعا کن جلسه رو بندازه پس فردا :((