ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

قُل اَعوذُ بِربِّ النّاسِ.

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ب.ظ

یه وقتهایی هم باید به خدای مردم پناه برد..

نه از شر مردم.. 

که از شر وسوسه‌گرِ نهانی که در دلهای مردم وسوسه‌ها می‌اندازد...



+سوره مبارکه ناس.

+اعیادتون مبارک :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۳
لوسی می

نظرات  (۵)

عید تو هم مبارک لوسی می جان 
پاسخ:
ممنون عزیزم. :)
اعیاد شعبانیه بر شما جستجوگر حقیقت هم مبارک باد
پاسخ:
متشکرم. کاش واقعا همینطور باشم.
خخخخ 
خا! اگه راست میگم می گفتی من شرالوسواس الخناس :)) 
پاسخ:
متوجه کامنتت نشدم.
عزیزم این جمله رو که خوندم یاد اون آیه افتادم: 
که از شر وسوسه‌گرِ نهانی که در دلهای مردم وسوسه‌ها می‌اندازد...

برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
خب همون آیه بود دیگه :)
نه دیگه خوشگله :) عنوان گویاتره از حال درونت :) مو که مودونوم :))
پاسخ:
:)