ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

رویای اقتصادی

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۳۴ ق.ظ

من یکی از کم‌خرج‌ترین و قانع‌ترین زنان روزگارم.

شاید اسمشو بشه از خسیس‌ترین‌ها هم گذاشت!

هیچ آرمان پولی و اقتصادی خاصی برای درآمد مستر ترسیم نمیکنم.

اینکه یه روزی اونو بخریم، اونو داشته باشیم، فلان‌چیز رو نداریم و از این صحبتها اصلا تو مرامم نیست مگر اینکه واقعا چیزی لاااازم باشه. 

خارج از چیزهای لازم تقریبا هیچ خریدی نداریم و برای همین دکوریجات و خوشگل‌جات تو زندگیمون خیلی کمه و غالبش هدیه است.

برای همینه که همه‌ی همکارهای مستر دو شغله هستن و غالب خانمهاشون هم شاغلن ولی ما با همون یه حقوق مستر خوشیم.

امااا از وقتی که سرکار میرم مشغول رویا پردازی شده‌م! خیلی بده که! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۵
لوسی می