ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اندر احوالات نتایج.

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۲۵ ب.ظ

امروز ارائه داشتم.

کار پروژه‌مون رو باید برای اساتید ارائه میدادم. 

انقدر درگیر کار بودم که داغون شدم اصلا.

دلشوره رتبه‌ها بگیر نگیر داشت، هی یادم میومد دلشوره میگرفتم، هی یادم میرفت درگیر کار میشدم!

حالا فکر کن وسط ارائه به محض اینکه آقای دکتر مشغول حرف زدن با اساتید شد زدم سایت سازمان سنجش. نتیجه نیومده بود.

وسط ارائه یکی از همکارها علامت داد: نتایج!

منم علامت دادم: نیومده! :))

باز علامت داد: چرا اومده.

فقط منتظر فرصت بودم. 

تا یه لحظه مجال پیدا شد ساکت شدم و دکتر وارد بحث با استاد شد و من زدم رتبه‌م رو دیدم.

یه رتبه کذایی که رو پیشونیم مهر شده انگار! 

همون رتبه پارسال! :/

باز همکارم علامت داد: چی شد؟

با دست رتبه‌مو نشون دادم.

علامت داد: عالی شدی :))

تقریبا تمام همکاران دانشجو دکتران.

کلی تشویقم کردن :/

گفتن میاری امسال. ولی خب خودم بعید می‌بینم. :((

البته اینم بگم که درسته رتبه‌م همونه ولی تعداد شرکت‌کننده‌های امسال ۴ برابر بود و پذیرش این رشته هم در مجموع کشوری حدود هفت برابر رشته پارسالمه!

یعنی رقبام یحتمل کمترن :/

خلاصه که اینطوریا.

دعام کنین. برام مهمه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۸)

انشاااله که همیشه مث همین الان در همه مراحل زندگیتون موفق باشید
پاسخ:
متشکرم. ولی هنوز موفق نشدم. دعا کنید بشم.
موفق باشین ان شاءالله لوسی می بانو :)
پاسخ:
ممنونم. بشه بالاخره بهم بگین خانم دکتر؟
معلومه که میشه :)
پاسخ:
:))
تا خدا چی بخواد :)
تبریک میگم
ایشالا هر چی به صلاحته همون بشه
پاسخ:
جای تبریک نداره ولی ممنونم ان‌شالله برای شما هم :)
کاش رتبه منم با دست قابل نشون دادن بود😉
البته خب من اصصلا نخونده بودم و 5، 6 سال هم از آخرین ارتباط رسمی م با رشته م میگذره!
فقط به خودم امیدوار شدم
ایشالا سال دیگه😊 برا شما هم امسال😘
پاسخ:
منم یک دهمشو تونستم با دست نشون بدم :))
ان‌شالله هرچی خیره برات اتفاق بیفته! ممنون عزیزم.
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۵۳ سرباز کوچولو ...
ان شإالله موفق میشی :)
چشم دعا میکنم به شرط لیاقت 
پاسخ:
انشالله. ممنونم. بله که لیاقت هست افتخار میدین ^_^
سلام
ان شاءالله خیرت توی قبولی و دکترا باشه؛ همین امسال!

پاسخ:
سلام. واقعا ان‌شالله و اتفاق هم بیفته. ممنونم.
ان شاءالله هر چه خیراست برات اتفاق بیفته

چشم دعاگوییم :**
پاسخ:
ممنون عزیزم انشالله.
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۰۷:۰۱ دختـرِ بی بی
خانوم دکترم بهت میگیم ان شاالله:)
منکه لسیانس گرفتم بهم میگن خانوم دکتر:))))
پاسخ:
:))
اون شوخی بود چون از اول جناب قدح به من می گفتن خانم دکتر :))
آره دیگه...شما از ما بهترون:)
۲۸ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۴۰ دختـرِ بی بی
میدونم:)
نه خواهر به من به خاطر رشته ام میگن خانوم دکتر:)
پاسخ:
آره متوجه شدم. همینو گفتم از ما بهترون :دی
خدا قوت، این استرس رتبه خیلی چیز بدیه :))
ایشالا هر چی خیره پیش بیاد، موفق باشین :)
پاسخ:
سلام. آره واقعا دریافت نتیجه خیلی سخته.
ممنون عزیزم. ان‌شالله.
پس تغییر رشته دادین؟!
خیر است
پاسخ:
همیشه! کلا هربار کنکور دادم یه چیز جدید بود! :/
سلام دعا که میکنیم ولی حتما عالی شده دیگه وقتی با دستت میتونی علامت بدی نهایتش دو رقمی بوده....
پاسخ:
سلام ممنونم.
بله دو رقمی شدم و با یک دست هم نشونش دادم نه دو دست! :))
 ولی برای دکترا اصلا خوب نیست :(
شُکر. شُکر. شُکر
پاسخ:
بله شکر :)
البته پارسال هم همین بود :))
احتمالا از فنی مهندسی به علوم انسانی! درسته؟
پاسخ:
بله کارشناسیم مهندسی بوده. ارشدم یک رشته از علوم انسانی بوده و دکترام(ان‌شالله) یه رشته دیگه از علوم انسانیه.
سلام علیکم
دعاگوییم. ان‌شاءالله ختم‌به‌خیر شود!
پاسخ:
سلام. دعای خوبیه. خیلی ممنونم. 
من هم اینچنیم! بر خلاف همه جای دنیا که از این تنوع استقبال میکنند، برخی اهالی تنگ نظر  علوم انسانی که افق نگاهشان فراتر از پایشان نیست و خود نقش موثری در بی مایگی و بی اثری این علوم تاکنون داشته اند و احتمالا دارند، مانعی جدی در مسیر اثرگذاریتان خواهند بود! تجربه زیسته بود، گفتم بدانید نه برای پشیمان شدن که با شناختی که از شما پیدا کرده ام بعید میدانم پشیمان شوید اما مقاومتتان را بیش از اینها باید ارتقاء بخشید!
موفق باشید
پاسخ:
بله فرمایشتون صحیحه. این تنوع رشته‌ای اعتبار تخصصی آدم رو در ایران زیر سوال می‌بره.
یه بخشیش منطقیه و یه بخشش غیرمنطقی و تنگ‌نظرانه است.
ممنونم همچنین شما. :)
۰۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۲۰:۵۰ آشنای بی نشان
إن شاء الله اون چیزی که خیره براتون اتفاق بیوفته
پاسخ:
ان‌شالله ممنون از دعای خوبتون:)
برای شما هم.