ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اثرات تاهل بر روابط اجتماعی!

چهارشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ب.ظ

همکاران بسیار صمیمی و پایه‌ای دارم.

بسیار بسیار بسیار!

یعنی من خودم که آدم اجتماعی و صمیمی‌ای محسوب میشم ولی اونا زدن رو دستم.

مثلا همکاری که دیروز علامت میداد برای نتایج، تا حالا فقط دو سه بار باهاش سلام علیک کردم و دیگر هیچ!

و مدل همدلی همه‌شون به سبک رفاقت‌های چندساله بود.

برای مامانم که اینها رو تعریف کردم گفت: متاهلن؟ 

گفتم نمیدونم! یکی شون رو میدونم متاهله و یکی هم جدا شده.

گفت میدونن متاهلی؟

گفتم آره.

گفت همونه که صمیمی‌ان!

خیلی فکر کردم که ربطش چیه! گفتم ربطی نداره ها!

گفت چرا. خیلی تاثیر می ذاره! 

:/

قشنگ یه ربع درگیر تاثیر تاهل من بر صمیمیت اونها بودم تا اینکه فهمیدم مامانم فکر کرده همکارانم آقا هستند! :))

گفتم نههه همه‌شون خانمن. :دی

خدایی من موندم مامانم در مورد من چی فکر کرده بوده که به پشتوانه‌ی متاهل بودنم، وسط ارائه با یک آقایی هی به هم علامت بدیم از رتبه‌ها و نتایج! :/

:/



+اینو اینجا هم گفتم که سوء تفاهم پیش نیاد یه وقت :)

+یادم بمونه که بیام یه خاطره از این حجم از صمیمیتشون بگم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۸)

حالا برعکسه ها 
بفهمن متاهلی آقایون صمیمیتشون کمتره 
مگر اینکه مثلا همسر رو بشناسن دوست و رفیق خانوادگی باشین و اینا... 
پاسخ:
خب بستگی داره در مورد چه آقایونی و در چه سن و سالی و چه محیط کاری‌ای صحبت کنیم.
آقایون زیر بیست و پنج شش سال آره همینطورن که شما گفتی. ولی در مدارج بالاتر رفتارها عاقلانه‌تره.
عزیزم :))
اما فارغ از اینا، به نظرم اعتماد به نفس متاهل ها تو روابط اجتماعی بیشتر از مجردهاست. حداقل غالبا. و همین ممکنه گاهی رو بهبود روابط اجتماعی شون تاثیرگذار باشه. اینو از خیلی سال پیش تا همین الان تو آدم های مختلف دیدم.
پاسخ:
آره دقیقا همینطوره. یک حفاظ امنیتی آدم تصور میکنه که باعث میشه راحت‌تر حرف بزنه و ارتباط برقرار کنه.
منم پست رو خوندم گفت بعیده آقا باشه این همکار
پاسخ:
خدا رو شکر.
سلام
امان از دست این مامانا! مامان من هنوزم نماز خوندن منو چک میکنه!خخخخخخخ
پاسخ:
سلام.  آره غیرمستقیم داشت بهم میگفت سنگین رفتار کن :))
خب سنگین رفتار کن. منم قول میدم نمازامو بخونم!خخخخخخ
پاسخ:
:)))
باشه قول میدم :))
و البته به عقایدشون هم بستگی داره دیگه 
غیر مذهبی ها کلا راحت تر ارتباط برقرار میکنن 
پاسخ:
آره این هم هست.
من یه پسر غیرمذهبی می شناختم که با هرکس مثل خودش رفتار میکرد. با محجب‌ها و اونهایی که حد رو حفظ میکردن خیییییلی محترم و باشعور و با غیرمحجب‌هایی که صمیمی میشدن باهاش خیلی الوات‌گونه و ریلکس!
خیلی شخصیت جالبی داشت برام.
سلام
منتظر یه متن علمی بودم:)))

با نظر هومورم بسی موافقم
پاسخ:
سلام.
در پسِ متن دریا دریا علم و منطق خوابیده خواهر. :دی

بله منم موافقم.
خب همه ما همینیم با هرکس مثل خودش رفتار میکنیم 
با حزب اللهی ها مث خودشون 
به احترامشون حتی تو جمعی باشه حجابم من مثلا روسریم میپوشم 
ولی با بقیه مث خودمون :)) 
حالا نمیدونم الوات گونه و ریلکسه یا چی دیگه :))
برا همین گفتم طرف متاهل باشه هم با احتیاط برخورد میکنن پسرا و حتی دخترها با پسرهای متاهل
مگر خود اون ادم متاهل زیادی راحت باشع 
که باز من خودم مقابلم متاهل باشه کلا فقط سلام علیک دارم :)) دیگه حرف نمیزنم :))) 
پاسخ:
نه من اینطوری نیستم. با همه همونطوری رفتار میکنم که تو مرام خودمه. فرقی نداره که تیپش چطوریه یا تجرد و تاهلش چه مدلیه. 
ولی خب قطعا حریمی که آدمها برای خودشون قائلن تو مراتب صمیمیتمون اثر می ذاره. ولی دیگه اون جوری نیست که رفتارم ۱۸۰ درجه فرق کنه. صمیمیتهام پله پله میره جلو. با یکی یه پله صمیمی میشم با یکی ده پله. ولی اون ده پله‌ایه هم پله اول رو همونطوری تجربه کرده.
حالا من شما رو نگفتم اون پسره رو گفتم که کلا یه شخصیت دیگه میشد. عجیب بود برام.
ولی دم شما هم گرم.  شخصیت شما هم پس جالبه برام :دی
البته فکر میکنم از همون اولش معلوم بود اون همکارت خانمه.
ولی باز گلی به جمال مادرت بعضی  از مادرای هم نسلای ما هستن که اصلا نمیدونن دختر پسرشون که تو سن شما عمرشونو سپری میکنن و مخصوصا که متاهلن، خرشون به چند من؟

پاسخ:
من قبلا با مامانم یه صحبتی در مورد نگرانیم از روابطم با آقایون داشتم که باعث این پیش‌فرضش شده بود.
البته برخی از دوستان هم گفتن که فکر کردن اون همکارم آقا بوده. :/
خوب چون حس میکنم درمورد شخصیتتون در چنین مواردی یه شناخت نسبی دارم، ادعا میکنم که از اول معلوم بود همکارتون آقا نیست. که اگر بود اون ایما اشاره ها صورت نمیگرفت...:)
سایشون بالاسرتون با عزت انشالله. مادرتونو عرض میکنم
پاسخ:
آره دیگه.چند وقته در ارتباطات مجازی هستیم.. بالاخره یه شناختی حاصل میشه.
ممنونم.
همچنین. خدا عزیزانتونو عزت‌مند حفظ کنه.
من منظورم به جنس مخالف بودا 
وگرنه موافق ها تاهل و تجرد و عقیده اشون تو این مورد تاثیر نداره 
من کلا با همه میگم میخندم شوخی میکنم راحتم 
کلا هم با همه رو یه پله ام :)) خیلی خیلی محدودن کسایی که بخوام پله برم بالاتر :))
ولی خب طرف پسر مذهبی باشه یا چه میدونم پسر متاهل باشه 
نه دیگه رفتار فرق میکنه :دی 
دقیقا همونجوری ۱۸۰ درجه عوض میشه رفتارم...
پاسخ:
آرههه به اینش توجه نکردم باید فکر کنم. راستش خودم هیچ وقت این تصور رو نداشتم که رفتارم تغییری کرده. ولی دسته‌بندی جنس مخالف و موافقت موضوع رو پیچیده کرد!
باید فکر کنم.
ولی من با همه فوق صمیمی ام 
و با متاهل ها خیییییییییلی راحت تر از مجردها هستم (مردها رو میگم) یا طرف خیییییلی از من کوچیکتر باشه 
در کل با مجردها ولو در حد ۵ یا ۶ سال کوچیکتر از خودم باشن هم نمتونم خوب رابطه بگیرم 
چون اونا نمیذارن 
لابد فکر می کنن بهشون نظر دارم 
فکر کن اونا میشن ۲۷ ۲۸ ساله دیگه :/ جوونای رعنای در سن ازدواج! :/ 
پاسخ:
عجب :)
غیر عادیه رفتارم به نظرت؟ 
پاسخ:
غیر عادی نیست ولی درست هم نیست.
خیلی ها اینجوری ان ولی دلیل نمیشه درست باشه.
یعنی با مجردها باید راحت باشم؟ خوب با اونها هم ناراحت نیستم 
ولی می بینم که هوا برشون میداره بدم میاد 
بعدم با متاهلها راحت تر میشه حرف زد 
رابطه نه تنها دوستانه که یجوری خانوادگیه 
یجوری که به راحتی داداشته 
پاسخ:
خب به راحتی برادر درست نیست دیگه.
به راحتیِ رفتارت با یک نامحرم خانوادگی رو شاید بپذیرم ولی برادر محرمه.
نامحرم خانوادگی اگه پسرعمو پسرعمه است که سااااااااااال به سااااااال دیده نمیشن و از صد غریبه غریبه ترن خخخخ
اما اگه منظورت مثلا شوهر خواهره آره در حد همونها 


تازه الان مثلا چه فرقی بین محرم صمیمی و غیرمحرم صمیمی هست؟ جز اینکه جلو دومی دراز نمی کشی لم نمیدی حجاب داری و اینا 
پاسخ:
خب فرق هست. قطعا من با برادرم شوخیهایی دارم که با پسر خاله یا شوهرخاله‌م ندارم.
یه جوری با این میخندم که با اون نمیخندم!
میگم که اونا رو سال به سال نمی بینم 
با خونواده مم که فکر کنم بیشتر از شوخی دعوا داریم :| :( 
پاسخ:
اوکی. اصل حرف چیز دیگری بود.
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۳۹ مامان محمدمهدی
😂😂😂
امان ازین مامانا
من کاملا ذهنم به همکار خانوم رفت
خیلی باید مراقب بود لوسی می تو اداره و محیط کار و اصلا نمیشه ادم بگه من محکمم و مثل بقیه نمیشم 
اصلا شیطون یکسره در حال فعالیته، رو هرکس به یه نحو
مراقب خودت باش دوستم
پاسخ:
آره خیلی مهمه و خیلی هم خطرساز. و شیطون هم همه‌موند قشنگ می شناسه.
الحمدلله جز آقای کارفرما همه خانمیم. یه آقای دیگه هم هست که کلا کارش از ما جداست :)
اصل حرف همین محرم نامحرم بود دیگه 
پاسخ:
آره دیگه.
ولی نفهمیدم چرا اینقدر کش پیدا کرد :دی