ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

روزی

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۲۱ ب.ظ

این(کلیک) از اون از پست‌هاییه که شب نیمه شعبانی میتونه از مصادیق رزق باشه اصلا.

:)



عیدتون مبارک...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۳۳ مامان محمدمهدی
سلام
عید شومام مبارک باشه😘
پاسخ:
سلام.ممنون همچنین عزیزم.
ممنون برای تاکیدت روی این مطلب....
عید شما هم مبارک
پاسخ:
قربونت.  عید شما هم مبارک :)
خیر دنیا و آخرت ببینی برای معرفی این پست و وبلاگ

عید شما خیلی خیلی مبارک.
امیدوارم یکی از بهترین عیدهای تا به امروز رو داشته باشی همراه با لرزاق مادی و معنوی من حیث لا یحتسب
پاسخ:
قربون شما. خوبه که منم بابت پستهای بقیه خیر ببینم :)
همچنین خیلی ممنونم.  :)
سلام لوسی جون عیدت مبارک
پاسخ:
سلام عزیزم. عی  شما هم مبارک.
دعامون کن. :)
سلام.
تبریک عید.
ممنون از لطف تون :) 
پاسخ:
سلام. ممنون همچنین.
:)