ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آخ آخ آخ!

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۱۶ ب.ظ

یه حرکت فوق چیپ انجام دادم!

یعنی فوووق چیپ!

نمیدونم چطور درستش کنم حالا. 

عقلم کجا رفت یهو؟ :/



+امیدوارم زمان زود بگذره و استاد این بروز سخیف و سوتی بزرگ منو فراموش کنه! :/

نکنه فراموش نکنه! :(((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
لوسی می

نظرات  (۲)

حساس نشو تا فراموش کنه،هی که بهش فکر کنی و بترسی امواجت بهش پیام میده اون رفتار من رو یادت باشه:)))

پاسخ:
آره والا بعیدم نیست.:((
دفعه بعد که ببینمش شاید بخشی اثرش معلوم بشه!
۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۳۵ مامان محمدمهدی
من اینجور مواقع، اگه شرایط مهیا باشه،  ایه معروف سوره یس رو میخونم و فوت میکنم تو صورت طرف بلکه یادش بره😂
وجعلنا من بین...
پاسخ:
آخ آخ کاش یادم بود :(