ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۱ ق.ظ

ای غم بگو از دست تو، آخر کجا باید شدن؟

در گوشه‌ی میخانه هم، ما را تو پیدا میکنی...



+شهریار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۸)

دیدی بعضیا رو؟ :
چشمم روشن . میخونه؟ پیاله؟ می؟ عجب!  عجب!
پاسخ:
امان از دست بعضیها.
هیییی
جانا سخن از زبان ما میگویی...
پاسخ:
هعی 
صرفا شعر بود یا وصف حال خودت؟!!
پاسخ:
کلا رسم دنیا اینجوریاست.
۰۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۴۸ (سلمان مهدوی)
به به
واقعا همینطوره.
دار، دار تضاده.

لطف و قهر
غم و شادی...
پاسخ:
دقیقا.

مرا از دست غم بستان به یک پیمانه ای ساقی

مصفا کن ز عقل و هوش ارواح مقدس را...

پاسخ:
اما در گوشه میخانه هم ما را او پیدا میکند :)
علت همه این غم ها تو زندگی هامون  گاهی که پیش میاد بخاطر یه چیزه اونم فقط بخاطر غیبت آقامون امام زمان (عج الله ) است.
اگر آقا ظهور کنه تمام غم و هم ما آدم ها تموم میشه.
برای اینکه غم هامون تموم بشه برای ظهور ایشون دعا کنیم.
اینو من نگفتم اینو نرجس /نرگس سادات  کوچولو که ۸ ساله  اش بود و از بچگی تا همون ۸ سالگیش زائر امام حسین (ع) بود 
با زبون شیرین خودش گفت .



سلام :)
پاسخ:
عزیزم چه شیرین و رویایی ^_^
خدا حفظش کنه.

سلام :) چه خبر از اینورا :).. 
والا من کلا میام اینجا ولی خاموشم تا روشن :)


+
نرگس سادات اون سالی که پیاده روی اربعین اومده بود به دعوت خود امام حسین (ع) اومده بود حتی مرخصیش از مدرسه هم نمیدونم باور میکنین یا نه ؟! ولی خوابی که مسئولین مدرسه اش می بینن و خودش میبینه اجازه مرخصیش گرفته میشه.
از نوزادی تا ۸ سالگیش دعوت نامه اش رو امام حسین (ع)براش امضاء کرده بود :)

نرگس سادات رو من فقط اون سالی که خودم رفتم پیاده روی اربعین دیدم بعد اون دیگه ندیدم.
ولی همیشه به یادشم :)

پاسخ:
عزیزم ممنون از محبتت ^_^

یعنی هرسال میرفت کربلا؟
عجب خوش‌روزی و نظر کرده بوده :)
ان‌شالله تقدیر پربرکتی تو زندگیش هست...خوش به حالت که دیدیش :)
۰۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۰:۰۱ آشنای بی نشان
امان از دست این غم
پاسخ:
خلق الانسان فی کبد اصلا.