ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

‌‌‌

دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵ ق.ظ

من ولی،

تمام استخوانِ بودنم درد میکند...




+حالا نه در حد قیصر! 

ولی خب یه چیزی تو همین مایه‏ ها.

رفقا وااااقعاً محتاج دعام..

موافقین ۱۹ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۵)

سلام
حاجت روا باشی ان شاءالله بچه محل امام رضا...
پاسخ:
سلام. فکر میکردم ثبت موقت شده ولی گویا منتشرش کردم. دعام کنین. ممنونم.
استخوان بودن یعنی چی؟
پاسخ:
این یک اضافه استعاریه.
مثل اضافه‌هایی از قبیل دستِ عدالت، کامِ مرگ، رخسارِ صبح.
عدالت که دست نداره ولی در اینجا اینطور به صورت استعاری تشبیه و استفاده شده. 
عدالت مثل انسانی است که دست دارد.
استخوانِ بودن. بودن مانندِ جسم یا انسانی است که استخوان دارد و حالا تمام استخوانهایش درد میکند.
سلام.
دعا میکنم.دعا کن دلم میخاد برم کربلا.اگ امسالم نرم جدن فرار میکنم شلمچه هم 20 دیقه ایی خونمونه.خودم میرم.اصلنم کنکور 12 روز دیگه برام مهم نیست.فقط کربلا.
دعا میکنم برات.خیالت راحت.داش قیصر(:
پاسخ:
سلام. عههههه کنکور داری؟ چه رشته‌ای؟
ان‌شالله قسمتت میشه صبور باش:)
کنکور رو هم خوب بگذرونی الهی ^_^
۰۳ تیر ۹۸ ، ۰۶:۲۴ mohammad.j n.safavi
سلام لوسی می خانم
ایشالله مشکلاتتون حل بشه
فقط یه سوال چی جوری بدون عنوان پست میزارید؟
پاسخ:
سلام. متشکرم.
با نیم‌فاصله. دوبار نیم‌فاصله رو بزنید.
۰۳ تیر ۹۸ ، ۰۸:۱۲ دختـرِ بی بی
درد و بلات بخوره تو سر ترامپ
پاسخ:
آخه درد و بلای من این راه رو بره از پا میفته که :))
شما از طرف من همیشه در دعایی
پاسخ:
و شما صاحب لطف مدام هستید :)
ممنون.
بی مزه‌ترین استعارۀ اضافی بود که دیده بودم :d
استعارۀ مکنیه از داغ این جمله اشک خون ریخت
پاسخ:
@قیصر امین‌پور :)

من که خیلی دوستش داشتم چون کاملا حس رو منتقل کرد ^_^
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۲:۲۲ مــحــدثــه ...
همون کامنت میم میم، البته من همیشه دعا نمی‌کنم:دی ولی وقتایی که دعا می‌کنم تو هم تو ذهنم هستی رفیق :*
پاسخ:
ممنون عزیزم. من چقدر خوشبختم :)
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۵ مردی بنام شقایق ...
سلام

بودن مگه استخون داره؟


+
دعاگوییم
پاسخ:
سلام. بله. اگر درد بگیره استخوان هاشو حس میکنین.

+خیلی خیلی ممنونم :)
خونه پیدا کردین؟
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۸ ام شهرآشوب
مواقعی که خسته ام، هیچی مث شعر قیصر خستگیمو در نمیکنه
ینی چیزی تو کلامشه که انگار قبلش تو دل تو بوده
پاسخ:
آره واقعاً. دوست داشتی اینم ببین. کامنتت منو یاد این پی نوشتم انداخت.
http://lucy-may.blog.ir/1394/10/25/post-1632
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۵:۵۸ محمد فرهمند

نیمه شب وقتی میرم به خونه
خونه ای که چند ساله ویرونه
از توی کوچه ی ما عابد پیر پا میشه اذون صبح می خونه
صدای الله اکبر تنمو می لرزونه
منو یاد زندگی میندازه و می گریونه

پاشو با خدا بزرگه پاشو با خدا بزرگه
یاد اون خونه که یه روزی زیر سقفش گلی بود
رو زمینش حصیر و دیوار خونه گلی بود
سر رو دوش هم می گذاشتیم زمستون سرما نداشتیم
همیشه سفر می کردیم شادی رو خبر می کردیم
منم اون غریق دریا منم اون تکیه به هر جا
تنها امیدی که دارم به خداست و عرش اعلا

پاشو با خدا بزرگه پاشو با خدا بزرگه

پاسخ:
خیلی ممنون :)
۰۳ تیر ۹۸ ، ۱۷:۱۷ مردی بنام شقایق ...
ینی واس ما دیگه خرد شده که حس نمیکنیم؟😂


نه والا
هنوز دارم میگردم
فقط همین هفته رو وقت دارم
پاسخ:
شاید هم :)) البته دور از جونتون.

یه ختم صلوات بذاریم براتون. هوم؟ خودمم استارت میزنم. :)
کنکور ریاضی(:
ممنونم عزیزم.ایشالا از این فانتزیا که هممون باهم قسمتمون شه بریم!(:
استعاره خوشکلی بود.
پاسخ:
ان‌شالله موفق باشی گله :)
ان‌شالله ^_^
@مردی به نام شقایق

تا زمانی که خونه پیدا کنید هر روز، روزی سه مرتبه سوره حجر بخونید.
پاسخ:
@مردی بهنام شقایق.
استعاره به این قشنگی!!من دیوونه ی این بیتم
تاول میزنم یکی انقد سلیقه ش بامن فرق کنه!!!میدونم باید به آزادی اندیشه احترام بزارم:/
پاسخ:
نه سلیقه ایشونم خوبه ولی با من مشکل داشت ترکشش خورد به قیصر :دی