ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

و تو اهل الجودی و الجبروت

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

یا دائِمَ الفَضلِ عَلَی البَریَّه

یا باسِطَ الیَدَینِ بِالعَطیَّه

یا صاحِبَ المَواهِبِ السَّنیَّه

صلِّ عَلی محمّدِِ و آلهِ خَیرِ الوَری سَجیَّه

وَ اغفِرلَنا یا ذَالعُلی فی هذِهِ العَشیَّه



+از اعمال امشب اینه که ده بار این ذکر شریف رو بخونیم ^_^ (معنیشم اگه متوجه نشدید و دوست داشتید خودتون سرچ کنید دیگه خدا خیرتون بده)

عید تون مبارک رفقا. این عید واقعاً "عیدمونه" و هرکس به اندازه‌ای که مجاهدت کرده از این عید بهره خواهد برد. ان‌شالله که خدا به حق همه اونهایی که حق این ماه رو ادا کردند کوتاهی‌های ما رو ببخشه و از هرچه به اونها عنایت میکنه بهترینهاشو به ما هم عنایت کنه :)


+و فرمود در آخر شب غسل کن و بنشین در جای نماز خود، تا طلوع فجر... :)

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۲)

سلام :)
تبریکات فراوااااان
پاسخ:
سلام. عید شما مبارک ^_^
۱۴ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۲۳ دختـرِ بی بی
هم غم دارم هم شادی فازم اصن معلوم نیست
متبرک باشه ‌کل سالت به این عید
پاسخ:
آره دیگه همینجوریاست ^_^
خدا قبول کنه و دلت رو پر از شادی لایزال کنه الهی ^_^
جمله ی دومش :) 
برم معنیشو سرچ کنم 
عید تو هم مبارک لوسی می :) 

پاسخ:
همچنین عزیزم ^_^
ایشالا.مرسی ک اعمالشو گفتی.
پاسخ:
قربونت. :)
سلام علیکم
سپاس.
عید بر شما هم مبارک!
بهره‌تان از رمضان و از عید بسیار ان شاء الله!
پاسخ:
سلام. ممنونم عید شما هم مبارک. ممنون از دعای خوبتون برای شما هم ان‌شالله :)
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۰۷ مــحــدثــه ...
عیدت مبارک لوسی می عزیزم :*
پاسخ:
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک :**
:|
من هنوز تناسب مستحبات با مدیریت زمان رو متوجه نشدم
بشین تا صبح
از مغرب تا نمیشه شب عبادت کن
تا صبح بیدار بمون
پاسخ:
مدیریت زمان اشاره خوبی بود :)
منم نمی‌دونم ولی مشکلی هم ندارم چون مستحبه :دی
عیدت مبارک مامان جون
پاسخ:
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک ^_^
چطوری "نیمه" رو نوشتم نمیشه؟
پارکینسون مغزی گرفتم
پاسخ:
:/
لابد رو پارکینسون نداشتن ما حساب کردین :دی
سلام 
عید شما هم مبارک بانو 🌹

پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم. عید تون مبارک ^_^
سلام، عید شما هم مبارک :)
پاسخ:
سلام عزیزم. عید شما هم مبارک ^_^
حاجت روا باشی :)
۱۵ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۴۹ مامان محمدمهدی
سلام
عیدتون مبارکا
تبریکم از مشهدالرضا فرستاده میشه واست🙂
شکرخدا
پاسخ:
سلام. ممنون عزیزم. عهههه! کی اومدین؟ تا کی هستین؟ بیا خونه‌مون ^_^