ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

حرف‌های بی‌جواب

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۳ ب.ظ

برای کسی پیامی می‌فرستی ولی هیچ‌وقت جوابش رو نمی‌خونی.

ماجرای جالبی ایجاد میکنه؛ مگه نه؟ 

فکر کن!

اون هیچ‌وقت متوجه نمیشه که جوابشو ندیدی،

و تو هیچ وقت متوجه نمی‌شی که او در نهایت بهت چی گفت.

او جواب ندادنِ مجددِ تو رو با افکار و پیش‌فرض‌های ناشی از پاسخی که داده توجیه میکنه،

و تو هیچ‌وقت متوجه نمی‌شی که او در انتظار یک پاسخه...

دنیا است دیگه... اینم یه مدل از داستانهای مرموزشه.



+یه جور بزن و در رویه اصلا! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
لوسی می