ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

به شکرانه‌ی وجود مبارک فضای مجازی

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۲ ق.ظ

اگر فضای مجازی نبود،

چطور می‌تونستیم بفهمیم سطح شعوری و فهم اجتماعیِ سلبریتی‌های فاخرِ این مملکت

اینقدددر نازله؟؟!


موافقین ۲۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲۱)

۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۴۳ ام شهرآشوب
درهرصورت اونا یه راهی برای اثبات بی شعوری خودشون پیدا میکردن
پاسخ:
نههه خیلی پنهان بود خدایی. تا فضایی برای بروزِ هردم و به هر مناسبت پیدا نمیشد اینقدر ماهیت‌ها رو نمیشد.
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۵:۱۹ دختـرِ بی بی
باز نگا رفته به چی فکر کرده ^_^
خداوکیلی انیشتین به این همه چیز فکر نمیکرد
اگر الانم متمرکز شی میتونی چیزی میزی اختراع کنی ها چون معمولی ترین چیزها برات چرایی ایجاد میکنه
لایک:)
پاسخ:
:))
این حرف زیاد دقیق نیست باید از جناب ریس جمهور بخواهیم بیاد یه نظرسنجی بکنه:)))
پاسخ:
یک! دو! سه! همه اخم :))
به نظرم اگر فضای مجازی نبود اصلا اینا سلبریتی نمیشدن که بخوایم سطح شعورشون رو بفهمیم
پاسخ:
چطور نمیشدن؟ 
اینها همیشه سلبریتی بودن.
پرویز پرستویی و مهدی مهدوی‌کیا و مهناز افشار و بهاره رهنما و مهراب قاسم‌خانی و ژوله و رامبد جوان و هزار نفر دیگه آیا با فضای مجازی بود سلبریتی شدن؟
دیروز هم زیر یه پیجی تو اینستا یکی کامنت گذاشته بود خدا رو شکر این برنامه بفرمایید شام و دیدیم و این تفکر که همه اونایی که رفتن خارج ادم حسابی ان کلا دود شد رفت هوا :)))
پاسخ:
والا :))
اگر فضای مجازی نبود،
چطور میتونستیم بفهمیم سطح آزمندیِ بعضی از مسئولینِ بالا دستِ این مملکت
اینقدددر بالاست؟
پاسخ:
اینو خدایی می دونستیم.
الان چی رو بیشتر فهمیدیم با پست‌هاشون؟ همونی هستن که حدس میزدیم.
ولی مشاهیر و سلبریتی ها با هر پست بعدی از ابعاد وجودشون رو آشکار میکنند.
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۰۲ دچارِ فیش‌نگار
از این نظر خوبه
پاسخ:
:)
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

خدایی ما از قبل میدونستیم ^_^
پاسخ:
سلام.
نه نه نه! اجازه بدید این رو قبول نکنم. 
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۸ صبورا کرمی🦄
والا:/
پاسخ:
:)
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۲۰ قاسم صفایی نژاد
یه حدیث داریم که دقیقش رو یادم نیست. نقل به مضمون می‌کنم:
مومن اون کسی هست که وقتی از نزدیک میشناسیش، اونو مخلص‌تر و مومن‌تر می‌یابی نسبت به آن چیزی که شنیده بودی و منافق کسی است که وقتی از نزدیک او را می‌شناسی، بی‌ایمان‌تر از چیزی است که از دور شنیده‌ای.
پاسخ:
عجب حدیثی گذاشتین. واقعا وضعیت مشاهیر ما ناامیدکننده است.
یکی مثل پرویز پرستوی حداقل توی حرفه خودش حرفی برای گفتن داره

یکی مثل مهناز افشار اگه صرفا به خاطر فیلماش بود تا الان فراموش شده بود
به خاطر فضای مجازی و همسرش و پست هاش اینا انقدر گندش کردن.

منظورم این مدل هاست
یه سلبریتی واقعی که نیازی به فضای مجازی نداره
یکی مثل گلزار که فقط نون چهرش رو میخوره هم توی فضای مجازی فعال نیست ولی از اون دستیه که نباید سلبریتی باشه. این طور ادمهام که اصلا بحسشون جداست.

یکی مثل بهاره رهنما با ازدواجش و پخش کردن عکساش و غیره و غیره داره خودش رو در دید نگه میداره
وگر نه فضای مجازی نبود به این شدت بزرگ نمیشد.

من منظورم از نبود سلبریتی در نبود فضای مجازی اینه.
پاسخ:
اینها همیشه جزو مشاهیر بودن.
ولی حرف شما درسته که با همین فضای مجازی خیلی ها موندن. من منظورم اونهایی بود که فکرشم نمی کردیم اینقدر ضایع باشن!
الان همین پرویز پرستویی رو من اصلا فکر نمی کردم اینقدر خود درگیر باشه! :/
حالا هرقدر هم که تو شغل خودش حرفه‌ای باشه.
یا حمید فرخ‌نژاد با هانیه توسلی یا هرکس دیگری.
کلا دو بعد متفاوت ماجرا رو گفتیم :)
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۲۷ حمدان مقدم
احسنت
پاسخ:
:)
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۰ **هِلِناز **
من اصلا پیگیرشون نیستم :)) 
چی شده باز 
پاسخ:
من پیگیر نیستم اصلا.
همینطوری بی مناسبت و مبتنی بر سوابق نوشتم :))
اما گویا ماجرای داغ این روزها قضیه بچه کاناداییِ رامبده :دی
منکه هنوزم وقتی بعضی مواضعشون رو می‌بینم باورم نمیشه که این حرف/رفتار/واکنش از یه آدم بالغ که از مشاهیر یه کشوره (حتی آوردن کلمه اسلامی هم نیاز نیست) سر زده -_-
واقعا نمی‌تونم هضم کنم‌ها، واقعا
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا!
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۵:۰۸ به نظرم پست بی ربطی بود.....
غیبت نکنید
پاسخ:
جان؟ اشتباه اومدین به نظرم ^_^


گویا به دنبال ارتباط پست با چیزی هم بودید؟ :/
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۲۵ **هِلِناز **
اهان 
اون و که میدونم :)) 
رامبد و مدیری و ... خدایی به نظرم جزو سلبریتیای خوب و نخبه امونن تو زمینه ی تلویزیون انصافا
خیلیم موافقم باهاش :)) 
نمیدونم چرا مردم اینقدر حرصشون گرفته :/ 
هرکی اختیار دار زندگیشه دیگه 
بذا بره :) 

پاسخ:
ولی من موافق نیستم باهاش ^_^
هرچند حرص خوردن هم نداره.
هم نمیدونستیم هم از این ندونستن چیز خاصی رو از دست نمیدادیم چون با وجود همین فضای مجازیه که تاثیرشون بر زندگیهامون اینقدر زیاد شده
پاسخ:
با ندونستن اونها رو سلبریتی کردیم دیگه. 
الان لااقل عقلای مملکت میدونن سلبریتی‌ها و حامیانشون چه‌جور آدمهایی هستن.
۲۹ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۳ دخترک زلال شهر ...
سلبریتی ها هیچی، مردم هم چشمشون به دهن ایناست مثلا موقع رای گیری نصف رای های مردم به خاطر همون سلبریتی هایی بود که...
الان هم اوضاع اینه.
مردم هم نباید انقدر طرفداری کنن:|
پاسخ:
خب مردم تا از ماهیت اصلیشون چیزی ندونن که از طرفداری دست برنمیدارن.
طبیعتاً بعضیها هم عقلشون کلا دست بقیه است که اونها از بحث ما خارجند.
بعضیاشونم باشعورن واقعا! یه مدت پیج کیانیان رو دنبال میکردم، آدم خوبی بود :)

کلا فضای مجازی ماهیت خیلیا رو رو میکنه :)
پاسخ:
آره اینم هست. البته پیش‌فرض ما در مورد همه‌شون باشعور بودنه مگر اینکه خلافش ثابت بشه. :)
همه اینا به لطف دنیای مجازینه
همین کامنت ها حتی
پاسخ:
آره واقعا ^_^
۳۱ خرداد ۹۸ ، ۲۱:۳۹ مامان محمدمهدی
غیر اینا که گفتی خیلی جنبه های دیگه شون هم نازله
حیف از ما😏
پاسخ:
حیف از ما رو خیلی خوب اومدی ^_^