ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

272.

پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ
خواهرم یه دوست شیطون داشت
امروز یهو ازش شنیدم:
"من جدا شده م."
:|


+به همین سادگی،
به همین خوشمزگی.
:(
+ولی براش خوشحال شدم که لااقل تو عقد جدا شده.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۶
لوسی می

نظرات  (۳)

۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۴ تنها دلشکسته
این مطالب رمزدارتون قابل خواندن برا ما هست؟!
پاسخ:
فک کنم کسی منو صدا زد! :دی
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۵۴ تنها دلشکسته
کاش از این شکلکهای گریه با دهان کامل باز بود و اینجا احساسمو نشون میداد :(((((((((((((
پاسخ:
ای بابا! حالا یکی دو تاشو رمزشو میدم ببینی که هیچ خبر خاصی توشون نیست! :)
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ نجمه خانم
هعی
:(
پاسخ:
:(