ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4147.

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۴ ب.ظ

با یک نفر تماس گرفتم برای روش انجام پایان نامه.

میگه هر یک ساعت که براتون وقت بذارم،

هزینه ش میشه 100 تومن!



+انصافا صد تومن زیاد نیست اما برای 60 دقیقه خیلی زیاده!

زورم میاد. خیلی هم زورم میاد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۹)

۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۹ آدم بـرفـی
اره واقعا صد تومن چیزی نیست ولی واسه یه ساعت پول زوره
عجب راه درآمد راحتی!!!
چرا با پایان نامه ی تو اینطوری میکنن
پاسخ:
آره خیلی! فک کن هر دقیقه 1700 تومن! خیلیه! :|
چه میدونم چه شونه اینا! :((
خب بعضی وقت ها بعضیا متوجه میشن کار یک نفر فوریه و به قولی کارش گیره... انصاف رو میذارن کنار
پاسخ:
نمیدونم! به من گفت نرخ همیشگیمه! :|
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

من با هشتاد تومن براتون انجامش میدم ^_^
پاسخ:
سلام :)
متشکرم :دی
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۷ دُچــــ ــــار
روش؟ یعنی پرسشنامه یا ویرایش و فهرست بندی؟
پاسخ:
میخواد توضیح بده! نمیخواد انجام بده!
میخواد یه روش تحلیل پرسشنامه به من بگه!
زور اومدن هم داره 
بعد چند ساعت میخواد وقت بذاره؟ 
پاسخ:
نمیدونم! تا وقتی که من توجیه بشم! نمیخواد انجام بده ها! میخواد توضیح بده فقط! :|
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۶ دُچــــ ــــار
یعنی برای توضیح!!؟ عجبا! ما پایان نامه طرف رو کلا ویرایش و فهرست نویسی میکردیم طرف نقد هم میکرد به کارمون تازه! خخخ

+توضیح دادن حالا پولی شده؟ البته حقشه اگه بگیره ولی ذکات علم نشرشه و من معتقدم هر چی بلد باشی یاد بدی بی شک چیزهای دیگری یاد میگیری
پاسخ:
به عنوان کلاس خصوصی داره حساب میکنه! میگه این نوعی آموزش خصوصیه. درست هم میگه اما قیمتی که میگه زیاده واقعا.
خیلی زور داره من برای هر ساعت 100 تومن بدم، در حالی که من الان اگر پروژه بردارم ساعتی ده تومن بیشتر بهم نمیدن!
حالا میگم اون سابقه ش بیشتر از منه دیگه یک ساعت 50 تومن، 60 تومن، اصلا 70 تومن، نه 100 تومن! :|


+ویرایش و فهرست بندی کل متن؟! چرا میدادن به شما؟ :|
خودشون نمیتونستن انجام بدن؟
البته خدایی کار وقت گیریه. خیلی زمان می بره انجامش.
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۰ دُچــــ ــــار
اون موقع بلد نبودن :) منم برای پایان نامه خودم فهرست بندی ش رو بلد نبودم از یکی از دوستان یاد گرفتم
پاسخ:
عجب! :|
احساس کردم دوره های زمانیمون خیلی متفاوت هستند! خوبه همسنیم!
دوره ی کارشناسی پروژه ها رو چطوری تحویل میدادین؟
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ دُچــــ ــــار
ما علوم انسانی خوندیم خواهر :) توی کارشناسی نهایت تلاشمون یه مقاله ی ده صفحه ای کودکانه بود :)
پاسخ:
آره واقعا همینطوره. من الان می فهمم چقدر لیسانس علوم انسانی ها راحت بوده! البته ارشدمون هم راحت تر از بقیه ی رشته هاست خدایی.
الان یادم اومد که یکی از اقوام ما استاد یکی از رشته های علوم انسانیه من یادم نمیره که تو خونه شون دیدم یکی از دانشجوهاش تکلیفش رو با خودکار روی برگه ی آ.چهار پشت و رو نوشته بود!
همون موقع که من داشتم کارشناسی میخوندم و بابت هر پروژه ی نیم صفحه ای هم کاور جلد میذاشتیم! :|
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ دُچــــ ــــار
بعدشم یعنی اینقدر احساس پیری میکنید که خیال میکنید با ما همسنید!؟ :)))
پاسخ:
همون!
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
زور هم داره واقعا!
پاسخ:
:(
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۴ دُچــــ ــــار
عوضش دانشجویان علوم انسانی دنیای بزرگتری دارن
پاسخ:
نه لزوما!!
البته نسبت به تجربی ها شاید!
اونم شاید! نظری ندارم کلا.
من همین الان تصمیم گرفتم ترک تحصیل کنم :|
پاسخ:
چرااااا؟؟! خوبه که درس بخون ساعتی صد تومن بگیر از ملت!
۱. چرا فکر کردی دنیای ریاضی ها بزرگتر از تجربی هاست؟ 
۲. چرا فکر کردی دنیای انسانی کوچکتره؟ (درحالیکه شدیدا مخالفم) 
۳. بنظرت اینکه یه آدم چند سال فقط درس خونده (فقط ها) و تازه معلوم هم نیست آیکیوش بالا بوده یا واقعا نشسته خر خونی کرده یا هر چیه! دیگه بالاخره به کارهای کمتر سخت و کمتر یدی رسیده باید و حقشه که از کسانی که کارهای یدی دارند بیشتر حقوق بگیره؟ 
اصلا چرا حقوقها متفاوته؟ 
پاسخ:
1 و 2 رو چرا فکر کردی من این فکر رو کردم؟! گفتم نظری ندارم کلا!
اینکه دنیای کسی بزرگتر نیست به معنای این نیست که دنیاش کوچکتره. دچار گفت که دنیای انسانی ها از همه بزرگتره گفتم نه لزوما! شاید از تجربی ها، بعدم گفتم اونم شاید و نظری ندارم. نگفتم دنیای اونها بزرگه یا کوچک! کلا نظرم اینه که اینکه حجم دنیای هرکس، حتی از باب علمی، به آیکیوش مربوطه که دنیای علم رو چطور ببینه. اما در مورد تجربیها که لااقل بهش شک کردم به این علته که مباحثشون خیلی محدودتره. مثل پزشک کل مباحثش بدن انسانه دیگه. از اون بیشتر که نیست. (البته تاکید می کنم که به آیکیوی شخص و بینشش از دنیا هم بستگی داره.)
اینکه دچار میگه دنیای انسانی ها از همه بزرگتره به این معناست که از عالم بی نهایت ریاضی خبری نداره و البته طبیعی هم هست چون ما هم تا تو دانشگاه چهارواحد درس ریاضی و فیزیک نخوندیم از این عالم بی خبر بودیم.
تجربی علم ماده ست، انسانی علم افکار و توهمات و سلایق، و ریاضی علم حقیقت.(البته این صرفا یک نظر شخصی است.)
3 بحث زیادی سر این مسئله هست. واقعا نمیشه الان بحث کرد و خب من نمیگم که کسی که فقط درس خونده حقشه که بیشتر بگیره.
ولی یه بعد این مسئله اینه که این دست بازار هست که اینها رو تعیین میکنه و نه لزوما دولت. هرچند که سیاست های دولت تو این تعیین حقوقها کاملا اثرگذاره.
حقوق قیمتیه که تو برای کاری که ارائه میدی تعیین می کنی. خیلی مشاغل هست که ارزشش بیش از دریافتیشونه و خیلی از مشاغل هست که ارزش کمتری دارند. اما این بستگی به این داره که چه کسی قراره کار تو رو بخره.مثلا آرایشگر 30 هزارتومن میگیره که ده دقیقه رو موهای آدم وقت بذاره کوتاهشون کنه! :| خدایی ارزششو داره؟ اما اکثر ما حاضریم این کار و این حرکت رو از او به همین قیمت بخریم.
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۴ دُچــــ ــــار
درمورد جهان ریاضی من صحبتی ندارم چون هیچوقت نشد که باهاش آشنا بشم :)
پاسخ:
ای وای! :(
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۰ ام شهرآشوب
اوه اوه
چقدرم سردلش سنگینه!!
خوبه بهت نگفته اول صد تومن بریز به حساب بعد حرف میزنم!
پاسخ:
هههه هه! واقعا!
من در مورد حقوق بگیرهای دولتی منظورم بود 
در مورد اینکه مثلا چرا یک قالیباف درآمدش اونقدره؟ کشاورز اونقدره؟ میوه فروش اونقدره؟ خدمات اونقدره؟ کارگر کارخونه اونقدره؟ وکیل اونقدره؟ پرستار اونقدره؟ مهندس اونقدره؟ نماینده اونقدره؟ و و و 
وقتی پسره با لیسانس برقش مثلا شده کارگر کارخونه دیگه حتی نمیشه گفت که اوت وکیله درس خونده 
تو این بازار بیکاری...
گرچه اگه بازم بازار کار خوب بود سوال من سرجاش باقی بود
پاسخ:
چی بگم الان؟! جانا سخن از زبان ما میگویی!
وقتی اقتصاد ما دولتیه،این دولته که تعیین کننده ی نرخ ارزش خدماته.
و چراییش رو هم باید از دولت پرسید :(
و در مورد اون فکر کنمت باید بگم .دنیای تجربی ها خیلی بزرگه خواهر اینو جدی میگم 
اتفاقا من دنیای ریاضی ها خیلی ملموس نیست برام (و نه حتی فیزیک:) )

تو اول بریدی بعد میگی نبریدم؟ :) 
پاسخ:
شما از نظر خودت داری میگی منم از نظر خودم جناب دچار هم از نظر خودش!
گفتم که این فقط نظر منه که تجربی دنیای ماده ست. دنیای چیزی که دیده میشه و هست و ریاضی وفیزیک عالم حقیقت و واقعیت چیزهاییه که ملموس هست و گاهی هم ملموس نیست و همین عظمت اونها رو نشون میده.
اینها همه ش نسبیه.
مثل کسیه که زمین رو ببینه و بگه بزرگه، و دیگری که خورشید رو دیده بگه نه خیر خورشید بزرگتره.
کدوم درست میگن؟ هرکس هرچیزی که دیده رو بزرگ می بینه و این وسط کسی درست میگه که همه چیز رو دیده باشه! من بخشی از همه ی این سه رشته رو خوندم. اما باز هم من از نظر خودم دارم میگم و ادعا نمیکنم که به اندازه ی یک دکتر، یک جانورشناس، یک دامپزشک یا هرچیزی از تجربی میدونم اما یه اپسیلون تجربی خوندم، من بدن انسان رو خوندم و خیلی هم جذابه برام.درکنارش ریاضی و فیزیک هم خوندم و الانم که دارم انسانی میخونم!
دید من با توجه به این حجمی که خوندم اینه. شاید بیشتر بخونم نظرم عوض بشه.
دید شما هم با توجه به حجمی که مطالعه کردی اینه. این اصلا قابل مناقشه نیست.
اصلا گفتم که دنیای علمی هرکسی به آدمش هم بستگی داره. نمیشه مقایسه کرد اشخاص رو صرفا با رشته هاشون.
اما اگر کسی پروفسور ریاضی و فیزیک باشه به نظرم دنیای علمی و بینشیِ بزرگتری داره، و بعد کسی که مثلا پروفسور فلسفه باشه و بعد کسی که جراح و پروفسور مغز باشه! این دیدگاه شخصی منه شاید اینطور هم نباشه. باز هم اشخاص قابل قیاس نیستند. منظورم رشته ها بود فقط.
بریدی و نبریدم چیه ؟!
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۲۱ دُچــــ ــــار
اگزیستانسیالیست ها!! میگن :) افرادی که با بیماران سروکار دارن مثل پزشکا و پرستارا و همچنین شغل هایی مثل خلبانی و کشتی بانی چون مرگ رو زیاد می بینن به یه مرحله ای ازمرگ آگاهی میرسن و این دنیاشون رو بزرگ میکنه ...
پاسخ:
عجب! خب پس با این تفاسیر ریاضی ها کوچکترین دنیا رو دارن.

تو کامنتم به ستاره جان هم خواستم بگم که اینکه در مورد بزرگی دنیا صحبت میکنیم باید معنیش رو هم بدونیم! معنای مدنظرمون متفاوته انگار کلا!
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۰۹ مامان محمدمهدی
مگه چی میخواد توضیح بده در باب روش انجام پایان نامه؟!
حالا اگه بیشتر از یک ساعت نمیشه و واقعا هم بدرد بخوره که بد نیست :))
مو کوتاه کردن ٣٠ تومنی آرزومه:)
آخرین بار ٧٠ دادم:(
پاسخ:
صد تومن زیاد نیست برای یه ساعت زیاده! ههههه!
بابا آرایشگرِ خاص!
سی تومن بیشتر اصلا نمی ارزه مو کوتاه کردن! مگه چه کار میخواد بکنه والا ده دقیقه هم نمیشه اینی که من میرم پیشش!
احتمالا اینجا هم هفتاد تومنی پیدا بشه. الحمدلله که ما نمیشناسیم وگرنه حرصش رو میخوردیم :)))