ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4242.

يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۴۶ ب.ظ

امروز برای کار پایان نامه م رفتم.

نمیدونم چرا سیستم قوای جسمیم هماهنگ نبود انگار!

دو ساعت رفتم، با ده نفر صحبت کردم،

و انصافاً همه هم پایه بودن و خوب جواب دادن،

اما من به یک جنازه تبدیل شدم!

اونقدر که با یک خواب دو ساعته و گذشت حدود 5 ساعت،

هنوز که هنوزه زنده نشده م!



+من نمیتونم!

من نمیکشم!

من در این راه می میرم!

+یا رب فرجی برای کارم برسان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۴
لوسی می

نظرات  (۸)

تلقین منفی نکن، تو میتونی
پاسخ:
:((
-_- نمی تونم و نمی کشم نداریم دهع :/ : )))
با شناختی که ازت پیدا کردم مطمئنم این خستگی ها تو رو از هدفت دور نمی کنه. شاید کندتر بشی ولی متوقف.. اصلا
: )))
پاسخ:
هعی خواهر  جان! :)
۱۵ آبان ۹۶ ، ۰۰:۴۷ بـانـوی بـرفـی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تا اینجا تونستی عزیزم بقیه شم میتونی 
لوسی جان ********* ***** *** ** ****
پاسخ:
خیییییییییییییلی مونده! من باید با دویست نفر صحبت کنم! :| فک کن!
سوالت چزو اسرار بودا :دی
اما بهت میگم اولیش! :)
۱۵ آبان ۹۶ ، ۰۸:۴۴ جنابــــــــ دچار
خوبه باز این دو روز که نبودین دو ساعت کار مفید انجام دادین :)))
پاسخ:
دو ساعتی که به اندازه ی یک روز از من انرژی گرفت!
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۲:۳۲ بـانـوی بـرفـی
پس عالیه به نظر منم همون قبوله
باشه عزیزم ارزشش رو داره بحث چند یال درس خوندنته
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.
۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۴ جنابــــــــ دچار
احتمالا روزهای بعد دیگه اینقدر اذیت نمی شین
پاسخ:
مشکل بیشتر جسمی بود واقعا به بدنم فشار اومد! :|
ولی نمیدونم چرا! دو ساعت راه رفتن نباید آدمو اینطوری کنه که!
حالا یه تصمیماتی دارم یه جور دیگه باید پیش برم  وگرنه شدنی نیست.
واسه پایان نامه که اذیتت نمی کنند اساتید؟؟

دلتون شاد
پاسخ:
چه اذیتی مثلاً؟
استاد راهنما و مشاورم که کلاً کاری به کارم ندارن!
ولی داورها باید کاری به کارم نداشته باشن که قطعاً تو جلسه ی دفاع کار خواهند داشت!
۲۵ آبان ۹۶ ، ۰۷:۰۵ مامان محمدمهدی
آخی
پاسخ:
:(