ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بی‌قرارم، بی‌قرارم، بی‌قرار..

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

عاقبت انتظار* به سر اومد.

فکر کن که الآن بیشتر از یک اربعینه که انتظارم، انتظارم، انتظار! :/

و دارم میرم سرِ قرار!

یعنی ممکنه این قرار، به قرارِ دل همه‌مون منتهی بشه؟

خدایا تو که خوب می‌تونی، پس لطفاً به خیرترین حالت ممکن ختمش کن.

پیوسته منو دعا کنین لطفاً!

قول بدین که دریغ نکنین.

گناه دارم.


*وقتی لینک رو گذاشتم فکر نمی‌کردم اینقدر تو در تو و لینک در لینک بشه! پیگیری نکنید. اصل ماجرا اینه که یه تصمیمی گرفته بودم که مایلم به نتیجه خیر برسه و اگر با دعای خیر شما به نتیجه مثبت برسه اعلام عمومی می‌کنم ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
لوسی می

نظرات  (۶)

ان‌شاءالله یه روزی که خیلی هم نزدیکه من و شما بنویسیم بالاخره شد...
پاسخ:
ان شالله هرچی خیره :)
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۵ ... به دنبال حقیقت ...
خدا رو شکر...خوشحالیم

ان شاءالله هرچی خیره بشه
پاسخ:
ان‌شالله خیر پیش بیاد.
کلی پست خوندم و تهش هیچ... امیدوارم اون یه چیزی که میخواید براتون اتفاق بیوفته
پاسخ:
:))
گفتم که نخونید که!
ببخشید تو رو خدا‌.
الان می‌نویسم اصلا! :)
انشاءالله هرچی خیره سرراهت قرار بگیره
پاسخ:
ان‌شالله. ممنونم. برای شما هم همینطور.
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۲:۵۷ سِـــــــد جَــــــواد
جا داشت با این پست 
خودمو از طبقه دوم مدرسه مون بندازم کف حیاط :|
شخصِ مومن از این ور به اون ور
4 صفحه رفتیم آخرشم هیچی:|
انتظار
انتظار بنده
اون تصمیم
:|
|:
:|
|:
صورتش را میخراشد
سرش را به مانیتور میکوبد 
و پس مانده مانیتور را به میز میکوبد 
میز را به دیوار
...
پاسخ:
:))
ای وای گفتم نخونید که :))
چشم 
پاسخ:
قربون شما.