ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

در هوایت بی قرارم روز و شب!

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۸ ق.ظ

با توجه به اینکه موعد انتظار بنده هنوز به سر نیومده،

التماس دعا دارم.


+امروز عصر قراره برم قدری پیگیری کنم. 

ولی راستش اصلا از اینطور پیگیریها خوشم نمیاد. :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۹ مهر ۹۷ ، ۰۸:۵۹ کرگدنِ بنفش
فک کردم مستر کلهم آب پاکی ریخت روی دستت منصرف شدی...
پاسخ:
نه بابا مستر هی سیخ میکنه(میزنه؟) میگه چی شد؟ چی شد؟ خبری نشد؟ :/
دعاگوییم
پاسخ:
ممنون. اثراتش رو دیدیم. :)
۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۰:۲۱ پیـــچـ ـک
کشتیمون!
برو بپیگیر.😁
سلام
پاسخ:
😂😂😂😅😅😅
رفتم. گفت دو ماه انتظار رو ادامه بده🤣🤣
تا دوماه دیگه این پستها ادامه داره😁😁
سلام.
حکمت خدا دیدنش خیلی لذت بخش است 😎
پاسخ:
بعله. چنانچه ببینیم ان شالله.
۰۹ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۰ پیـــچـ ـک
خوبه.باز زمان بدی آدم میگه یه روز تموم میشه.خخخخخخخ
پاسخ:
😅 آره دیگه لااقل تمامِ احساس انتظارت پخش میشه تو اون بازه ی زمانی. ولی وقتی هی منتظری و نمیدونی مهلتش تا کیه هر روزت پر از حد نهاییِ انتظاره.