ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آرامش بعد و قبل از طوفان!

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۹ ق.ظ

بعد از یک هفته‌ی کامل آشوب ذهنی در مورد اشتغال، بالاخره به ثبات تصمیم رسیدیم و روح و روانم رنگ آرامش به خودش دید و به‌جز ماجرای حق‌الزحمه همه‌چیز اون جوری پیش رفت که دلم میخواست.

حالا روزگارم پر مشغله شده،

برنامه‌هام تو همدیگه تداخل پیدا کرده و لازمه که برنامه مرتبی برای زندگیم بچینم.

تا بهمن ماه دو تا کارِ فوق العاده حجیم و سخت رو باید به سرانجام برسونم، که یکیش درس خوندن برای دکتراست و دیگری راه‌اندازیِ اون ایده‌ای که گفتم می‌خوام با کازین‌ها به اشتراک بذارم.

حالا فعلا مشغول این دو پروسه‌ام و خیلی خوشحالم که هدف و برنامه‌ی این مدلی هم به زندگیم اضافه شده! :)

از این به بعد باید تو استفاده از نت هم به شرایط منظم روزهای اول این خونه برگردم که تا حدود یک سال و شروع کار پایان‌نامه‌م برقرار بود.(اینجا)

من می‌توااانم ^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
لوسی می

نظرات  (۶)

سلام 
وای چه وبلاگ قشنگی داری 
گاهی وقتا تو روزمرگی ها غرق میشیم
خیلی خوبه که برای زندگیت برنامه داری


خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
لطفا به وبلاگ انیمه ما سر بزنید و  درصورت تمایل بگید لینک کنیم همو 
پاسخ:
سلام و متشکرم از حسن نظرتون.
انصافا میخوای دکتری بخونی باز؟
احتمالا یک رشته خاص رو میخای اون هم فقط دانشگاهه در شهر خودتون؟

:)
پاسخ:
باز؟ من پارسال نخوندما!
آره این رشته‌ی خاص رو میخوام و اگر امسال نشه دیگه خیلی بد میشه. چون تا سه سال دیگه این رشته دیگه نیست و من هم شغلم رو به خاطر دکترای همین امسال رد کردم :/
استرس دارم. :((
خب من اینو گفتم که شاید بخوایید منصرف بشی
ولی خب استرس نداشته باش
قبولی :)
پاسخ:
فکر کردن به قبول نشدنم و از دست دادنِ کارم و همه‌چیز خیلی استرس‌زاست.
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۲:۲۳ جناب منزوی
شکی در این نیست که شما می تونید :)
کار رو ساعتی میرید یا کلاً لغو شد؟

پاسخ:
ممنون.
فعلا با کار ساعتی موافقت کردم که موقع نیازشون(حدود یک ماه دیگه) با من تماس بگیرن. حالا تا اون موقع ببینیم خدا چی میخواد.
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۰ جناب منزوی
ان شاءالله که موفق باشید
پاسخ:
شما هم. :)
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۲ مامان محمدمهدی
ان شاءالله با سلامتی و دل خوش
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم. ^_^