ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

شغل خانگی

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۵۴ ب.ظ

امسال هرکس منو می‌بینه می‌پرسه مشغول چه کاری هستی!

و راستش از اینکه چیزی برای پاسخ دادن دارم بسیار خوشنودم :))



+نگفته بودم نه؟ مدتیه دارم تو یه پروژه از آستان‌قدس فعالیت می‌کنم که در تمامی جهات برای من باعث رضایت و افتخاره :) یکی از مهم‌ترین مزایاش هم خونگی بودنشه.

راستی آقای کارفرما هم به مجلسمون نیومد. (اینجا)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۴)

۰۵ فروردين ۹۸ ، ۰۶:۵۳ دختـرِ بی بی
به به...
به به...
توفیقات روز افزون  باد:)
پاسخ:
سلامت باشی. انشالله سال جدید برای همه پر از موفقیت باشه :)
نه
نگفته بودی :|
ینی نپرسم چه کاری انجام میدی؟ :d
پاسخ:
آره نگفته بودم. گفتم که. یه پروژه است و شغل دائمی نیست.
عاقا من فکر می‌کردم شما تهرانی تا چندتا پست قبل که فهمیدم اشتباه بوده فکرم!
اگه زودتر می‌دونستم میومدم خونتون اون سری که مشهد اومده بودم :دی
پاسخ:
جالبه که معمولا به صورت دیفالت همه‌مون این تصور رو از هم داریم :دی
منم اگه میدونستم نمیدونی زودتر می گفتم. :)
ات‌شالله دفعه‌ی بعد، به زودی ^_^
سلام رفیق! یه توضیح میدادی درمورد اون کار
پاسخ:
سلام. چی بگم؟ یه کار پروژه‌ایه که به دانشگاه داده شده و من تو تیم کاریِ دانشگاهم.
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۳۰ آقای سر به هوا :)
موفق باشید!
شیرینی خونگی درست میکنید؟:)
پاسخ:
سلامت باشین. 
:))
بله یه جورایی :دی
یادش بخیر یه مدتی کلا به تولید کیک خونگی به عنوان شغل فکر میکردم:)
۰۵ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۳ صبورا کرمی🦄
منم میخوام لوسی می 😶😢
پاسخ:
چی میخوای؟ کار؟
ان‌شالله خیلی زود جور میشه برات :)
سلام
دکتر پیچاندتان؟

پاسخ:
سلام. بله بله :))
من از همین تریبون اعلام می‌کنم شمالی‌ام! تشریف بیارید تعطیلات در خدمتتون باشیم :دی
پاسخ:
نه بابا! باورت میشه منم فکر میکردم تهرانی باشی؟ :))
اونجا اوضاع بارون و سیل چطوره؟
طرف ما سیل نیست، فقط بارونه:)
پاسخ:
الحمدلله :)
والا امروز دروازه قرآن شیراز هم سیل بوده. خیلی کلیپش وحشتناک بود.
ببینم نمیگی پروژه ی چی چیه؟ و کار تو چی چیه؟ 
پاسخ:
چی بگم؟ گفتم که آستان قدس یه پروژه تعریف کرده مرتبط با رشته‌ی ما. منم یک عضو پروژه شدم. عنوان پروژه رو نمی‌تونم بگم.
والا رشته ات رو هم نگفتی که حدودشو بدونم😏
پاسخ:
خب چه اهمیتی داره؟
من مقطع و دانشگاهم معلومه نمیخوام دانشکده و کلاسم هم معلوم بشه که! :دی
ییییی 
😃
😒
پاسخ:
😏😏
کوفته 
:)

پاسخ:
:)
عالی بود
پاسخ:
:)