ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چگونه کارفرمای خود را به منزل خود دعوت کنیم؟

سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ

امروز بعد از اینکه نماز ظهر و عصر رو به امامت آقای دکتر برگزار کردیم، موقع بازگشت به اتاق جلسه خواستم یه پیشنهادِ هیجان‌انگیز و تا قسمتی هم سادیسماتیک مطرح کنم و برای مستر نوشتم که :"به نظرت آقای دکتر رو برای جمعه دعوت کنم به دعای ندبه؟"😎

و این پیام رو به اشتبااااااه برای خودِ آقای دکتر ارسال کردم! 😣

بدین ترتیب آقای دکتر اینطوری به خونه ما دعوت شد! 😑



+میگم تشریف بیارین خوشحال میشیم. میگه: حالا اول شما مشورت‌هاتونو بکنین! 😅 :دی

+حجم شرمندگی و خجالتم از این اتفاق قابل بیان نیست... فقط خدا رو شکر میکنم که تک تک کلمات پیامم مودبانه و محترمانه بود!😶😶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۵)

خدا کارش خیلی درسته. میدونی که. میتونستی به بدترین شکل اون پیامو بدی :D
پاسخ:
دقیقا.
خدا رو شکر میکنم که جلف‌بازی در نیووردم! 😅😁
خخخخخ
😂😂😂
کارتون راحت شد دیگه
پاسخ:
آره دقیقا. این روش رو میشه به صورت عمدی اجرا کرد حتی 😂
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۳۶ آقای سر به هوا :)
مثلا فکر کن با لقبش صداش میکردی!(اگه براش لقب گذاشتین)


پاسخ:
آره واقعا! حتی دکتر رو هم گفتم.
البته هیچوقت برای هیچ استادی لقب نذاشتم و حتی پشت سرشون هم می گم دکتر فلانی.
ولی میشد چیزهای دیگه ای بنویسم مثل اینکه بگم بیاد روضه بخونه؟ 😂😂😂
آخه صداش خیلی خوبه این آقای دکتر و قصد منم برای این پیشنهاد در اصل همین بود! 😂😂
:))))))) ما رو در غم شرمندگیت شریک بدون :دی
پاسخ:
غم عظما روز جمعه است :)))
ممنون از همدلیت!😂
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۵۲ دختـرِ بی بی
واییییی دلم😂😂😂😂😂
شبیه کارای منو میکنی.‌‌..
صدبار ازین سوتی ها دادم
پاسخ:
خیییلی بد شد.. یه بار برای یه همکلاسی آقا هم این سوتی رو دادم و زنگ زدم بهش التماس کردم که اسمسم رو نخونه! 😑😂
😂😂😂😂
عالی بود
پاسخ:
😶😶😁
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۱۱ پیـــچـ ـک
سلام
چه قدر خندیدم!
این سادیسماتیک نبود. مازوخیستیک بود.خخخخخ
پاسخ:
سلام. 😂😂
سادیسم برای مستر بود به مازوخیسم تبدیل شد😂
حالا اومدن؟
پاسخ:
هنوز جمعه نشده که. برای جمعه بود. گفتم بیاد دیگه نمیدونم میاد یا نه!😶😉
جمعه اینده😅وسط عید کی میاد دعای ندبه
پاسخ:
اصلا فلسفه مراسممون، برگزاری دعای ندبه‌ در اولین جمعه‌ی ساله. 😊
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

الهی. چه اوضاعی بوده اون لحظه
من یه بار پیامک توام با عذرخواهی از همسر و فرستادم واسه یه دوستام. 
پاسخ:
😂 منم یه بار یه اسمس عشقولانه برای همسر رو فرستادم برای یک آقایی که قرار بود با هم کار کنیم. 😂
فقط همین که عشقولانه‌ش جلف نبود 😁😁
این اتفاق که افتاد دیگه پیگیر کار نشدم و اصلا نرفتم ببینمش😂😂
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۳۰ مــحــدثــه ...
چقدر خندیدم :))
پاسخ:
الحمد لله شب عیدی :)))
نگم لیست خریدم و فرستادم برای استادم😥
نگم تو اون لیست چیا که ننوشته بودم
اولین مخاطبم بود اومدم ذخیره کنم دستم خورد رفت برای استاد
پاسخ:
:))
آخ آخ آخ!:))
۲۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۳۱ پلڪــــ شیشـہ اے
یادم باشه یه چیزی رو خصوصی تعریف کنم.

:))
پاسخ:
آره یادت باشه :))
۰۱ فروردين ۹۸ ، ۰۰:۴۶ مامان محمدمهدی
آخ آخ
خداروشکر که پیامت خوب بوده:)
من یبار برای برادرم نوشتم اگه مستر(همسرم) بهت پیام داد و ازت برگه چک خواست نده و بگو ندارم
و اینطوری شد که پیامو برای مستر فرستادم
و فقط شرمندگی بود و شرمندگی برای من و ناراحتی بود و ناراحتی برای مستر:)
علت این درخواستم هم این بود که من اگه برگه چک خانواده م دست همسر باشه بسیار بسیار بیشتر از ایشون دلشوره وصولشو دارم و ای بسا مجبور شم خودم مبلغو پر کنم😂😂
پاسخ:
آرههههه یادمه که برام تعریف کرده بودی :)))
خدایی خیلی خیلی ضایع بوده :))
۰۹ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۳۷ آشنای بی نشان
امان از اینجور سوتی ها:))
پاسخ:
آره واقعا :))