ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1371.

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ب.ظ
تصمیم گرفتم تا روز اربعین
یک دور ختم قرآن
به حضرت اباعبدالله(ع)
هدیه کنم..


+به این امید که بپذیرند.
+ان شالله که توفیقش رو هم بدن.

+توضیح نوشت: اینطور تصمیماتم رو می نویسم شاید کس دیگه ای هم استفاده کنه
چون خودم خیلی دلم میخواد خلاقیت ها، نذرها و کارهایی که بقیه انجام میدن(تو هر زمینه ای) رو بدونم و منم استفاده کنم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
لوسی می

نظرات  (۲)

نمیدونم چرا یاد این حرف آقا ی مجتبی تهرانی افتادم که وقتی میخوای صدقه بدی زرنگ باش حواست و جمع کن از طرف امام رضا واسه سلامتی امام زمان بده صدقت را
ان شاء الله قبول التماس دعا :)
پاسخ:
چه جالب :)
البته یه مقداری متفاوته! مال حلال رو میشه از طرف معصوم هدیه داد، ان شاء الله که بپذیرند اما زبان مملو از گناه من نمیتونه از طرف یک معصوم قرآن بخونه..

چه کار خوبی . ایشالا توفیقاتت زیاد باشه.

اما کامنت  کوثر جان و نظر شما ، هردو جالب بود.
ممنون
پاسخ:
ان شالله برای شما همچنین.
آره کامنت جالبی بود :) کارش بیسته..
ممنون از شما.