ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1435.

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ

وقتی به خاطر کوتاهی کارمندان در انجام وظایفشون

صدهزار تومن پیاده میشی!


:|


+من به پشتیبانی این ملت،

تو دهن این نظام اداری میزنم!

:((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
لوسی می

نظرات  (۸)

خیلیا هستند یهو پشت رو خالی میکنند
بپا اونا پشتیبانت نباشن
پاسخ:
واقعا هم همینطوره!
و چه تاسف بار. :(
یعنی با کار اشتباه کارمنان شما دچار خسارت مالی شدی؟
من با خوندن این متن عصبی میشم
وای به حال خودت دوستم :((

پاسخ:
بله دقیقا!
منم عصبی ام در حد المپیک!
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۶ مامان محمدمهدی
خداتو شکر کن صد تومن پیاده شدی و نه بیشتر:))
پاسخ:
خیلی زور داره همینم! قبول کن!
تو بگو هزارتومن! پول زوره خواهر! پول زووووووووووووور!
۰۲ آذر ۹۴ ، ۰۶:۵۹ کوثر متقی

وای عاشقتم با این ادبیاتت :))
بپا تو دهن دولت نزنی که اون وقت کارت با کرامن کاتبین :/


ملت راضین انگار :( وگرنه کار تا اینجا نمی کشید


پاسخ:
بعله! ما هم از همون "کرام الکاتبین" ترسیدیم که اینطوری نوشتیم!
:((
وقتی به خاطر کوتاهی همکاران، میلیون تومن بیت المال هدر میره!!
امیدوارم موفق باشی
از تجربه ات بنویس، شاید الگو شد!
پاسخ:
بله! البته وقتی میلیون تومن از بیت المال هدر میره من و شما متوجه نمیشیم
اینقدر حرصمون نمیگیره!
اما وقتی میگن از جیب مبارک در بیار بده! عجیب آدم لجش میگیره!
هیچی دیگه من اول مهر درخواست مرخصی دادم
از بس این کارمند آموزش وظیفه شناسه که درخواستم با هزاربار تلفن زدن و مراجعه کردن
آخرش رو هوا موند و من دانشجوی راکد شدم!
حالا باید صد تومن بدم که از رکود دربیارنم! :((
فکر کنم منظورم رو دقیق نرسوندم
این وضعیت الان و خیلی از روزهای منه، که بیت المال هدر میره، و .. نمیشه جایی چیزی گفت:(((
باور کن این روزها از حق شخصی میشه راحت تر دفاع کرد:((
اگر موفق شدی توی دهنشون بزنی ما رو هم بی بهره ازاین تجربه نذار

درخواست مرخصیت اگر کتبی بوده، و احتمالا شماره خورده که باید موجود باشه، البته اگر مطمئنی شماره خورده، که در اون صورت باید توی دبیرخانه باشه، اگرم نه که دیگه ...
راستش گاهی فکر میکنم کاش کارمند نبودم، و توی اجتماع رفت و آمد زیادی نداشتم، اونوقت وقتی مردهای خانواده از شرایط گلایه میکردن منم مثل زنهای خانه دار متعجب میشدم و ...
پاسخ:
اصلا یه وضعیه که غیرقابل تصوره.
درخواست مرخصی من سیستمی بوده. که چهارم مهرماه درخواست دادم سی مهر ماه جواب دادن که مشکل اموزشی ای وجود داره که مربوط به یک سال پیشه و اون شخصی که یک سال پیش هم مشکل من رو برطرف کرده بود درست از پسش برنیومده بود!
بعدم که الان راکدم! :|
الان نمیدونم به کی باید بگم این درد رو!
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۷ کوثر متقی
اُه !
باور کن من بچه خوبیم اما چون شما حساسی این جا هم املا هام بد میشه هم دقت کردم کلمه ها را در ذهن میخورم ! و نمی نویسم
هول میشم :دی
اما این یکی خداییش بد بود  ;)
پاسخ:
عزیزممممممممم!
اینجا یه جاییه برای تمرین درست نویسی! خخخخخخ!
حال کردی اهمیت وبم رو؟!
:دی
سخت نگیر ولی. راحت بنویس و درست البته! :دی
۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۳:۰۰ تسنیم ‌‌
به سلامتی موفق شدین بزنین تو دهن نظام اداری؟ :)
پاسخ:
:))
نه هنوز. ولی اندکی صبر سحر نزدیک است.. 😎😎