ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1744.

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۶ ب.ظ

عطف به پست شماره ی 1740

صدای پسرکم رو بشنوید.

البته یک دقیقه بیشتر نیست و چون دور دوم خوندنشه خیلی حوصله نداره!

اینم ترجمه ی صداش به عنوان زیرنویس مثلا:

به به چه توپ خوبی مامان برام خریده

ببین چه گرد و نرمه خیلی مدل جدیده

دور خودش میگرده بالا و پایین میره

به شکل ماهه وقتی تو آسمون ها میره

باید به جی می نی هم نشون بدم چی دارم

{بسوزونم دلش رو حرصش رو در بیارم. این بیت از اونایی بود که من حذف کردم و پسرک بلد نیست}

-توپت چقدر قشنگه چه رنگ شادی داره

این توپ رو چند خریدی به به چه بادی داره (همراه با خمیازه)

قایم نکن توپت رو بیا من و تو بازی

آها شاید می ترسی گل بخوری ببازی

+هرچی بگی بازم من توپ رو بهت نمیدم

مال خودم تنهایی است خودم اونو خریدم

تنهایی که نمیشه ....

و دیگه ادامه ش رو نشد بذارم!

کلی درگیرش بودم که همه ش رو بذارم نشد..

:)




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
لوسی می

نظرات  (۴)

کم پسرکِ شما رو دوست نداشتم من، 
اینم گذاشتین که دیگه از دست رفتم ❤ :)
عزیزم خمیازه میکشه :)
خدا حفظش کنه واستون.. صدقه بندازین واسش چشم نخوره به این شیرین زبونی :)
پاسخ:
ممنون عزیزم البته شیرین زبونی که نمیکنه داره چیزی که حفظه رو میخونه!
اگه تا تهش میذاشتم شیرین زبونی هاشو میشنیدین :)
قسمت نشد.
ممنون از لطف و مهربونی بی اندازه ت.
گوش دادم
اخی :-* بامزه خونده
خمیازه هم لبخند رو ی لب اورد :))
پاسخ:
این رو سر صبح تازه بیدار شده بود نشست به خوندن، دور اول که تموم شد و من کلی ذوق زدم گفت دور دوم رو هم میخونم که دیگه به این حالت بی حوصله تبدیل شد :)
مرسی عزیزم.
ماشاءالله
هزار ماشاءالله

چه قدر شیرین و خواستنی :))
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم.. به زودی کوچولوی شما :)
الهی ...به صداش میاد مظلوم باشه در عین شیطنت :*
ماشاءالله
پاسخ:
آره تقریبا همینطوره. شیطنتهاش نود درصدش تو خونه ست. بیرون هیچکس باور نمیکنه که اینقدر شیطون باشه.
مرسی عزیزم