ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1792.

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ

خدایا ینی ممکنه این آخرین خونه تکونی نوروزی من

تو این خونه باشه؟؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
لوسی می

نظرات  (۳)

ان شاءالله
ان شاءالله
پاسخ:
:)
ان شالله.
چرا؟
این خونه تون را دوست نداری؟
پاسخ:
نه اصلا برام دوست داشتنی نیست..
تازه امیدم به رفتن به خونه ی خودمونه. اینجا خونه ی ما نیست.
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۸ مامان محمدمهدی
ان شاءالله سال بعد خونه خودت البته بدون خونه تکونی چون خونه ت نو بید؛  هم خودش هم وسایلت:)
پاسخ:
ان شالله :)
ممنونم :)