ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1903.

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

من و پسرک داریم طناب کشی بازی میکنیم،

مستر میره کمک پسرک.

پسرک می بینه خودشون دارن برنده میشن؛

میگه: عه! عه! مامانم!

بعدم میدوه میاد سمت من که کمکم کنه نبازم!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
لوسی می

نظرات  (۸)

اخیییی چه پسرک مهربونی :-*
پاسخ:
:)
آره خیلی :)
فک کن اگر دختر بود احتمالا قضیه برعکس میشد!
خوشحالم پسر دارم! ههه هه!
چرا برعکس ؟؟
پاسخ:
چون دخترها معمولا طرف باباشون رو میگیرن دیگه! :)
اییییییییییی جاااااااااااااان
خدا حفظش کنه:*
پاسخ:
:)
ممنونم عزیزم همچنین دردونه ی شما :*
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۹ مامان محمدمهدی
روزهای درخشانی در انتظارت میبینم:)))
پاسخ:
:))
طفلک مستر :))
این جا دیگه جا داشته شما بگیرید پسرک رو ماچ بارون کنید 
:))
پاسخ:
آرهههه خیلی دلم میخواست اما باید ملاحظه ی مستر رو هم میکردم دیگه :))
۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۷ دچـــــ ــــــار
به به ...
پاسخ:
دیگه گذشت اون زمون!
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۰۲ دچـــــ ــــــار
کدوم زمون؟ :)
پاسخ:
اون زمان که حامی من بود دیگه!
الان طرف باباشه.
۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۱۶ دچـــــ ــــــار
از بس اذیتش کردی شاید :)
پاسخ:
شاید!
البته بعد از سه سالگی مادر باید تلاش کنه که پسر به سمت والد همجنس خودش تمایل بیشتری داشته باشه،
و من از این بابت فوق العاده خوشحالم و خیلی از احساس کمبودهای مادریم با تماشای رابطه ی پدر و پسری برطرف میشه :)