ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1987.

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۹ ب.ظ

میدونم خیلی بدجنسانه ست

اما از پیدا کردن یکی از نقاط ضعف پسرک

خوشحالم!



+ما تا به حال نتونستیم از پسرک آتو بگیریم و بفهمیم چی براش مهمه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۸
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۰ مامان محمدمهدی
:)))))))
بدجنس
پاسخ:
:دی
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۵۸ چشم به راهم ...
:))
پاسخ:
:)
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۵ فاطمه دریایی
خیلی خوبه که
بعدش می تونید اون نقطه ضعف ها رو کمکش کنید که به نقطه قوتش تبدیل بشه
پاسخ:
:))
نه شما خیلی مثبت برداشت کردین! منظورم این بود که یه چیزی پیدا کردم که برای پسرک مهمه و حاضر نیست ازش بگذره.
چون پسرک انقدر از دنیا رهاست که اصلا هیچ چیزی براش اهمیتی نداره اما من فهمیدم چیزهایی هم هست که براش مهم باشه واین خیلی خوبه.
و الان که فهمیدم یه چیزی براش مهمه که حاضر نیست بابتش کوتاه بیاد خیلی خوشحالم.
ای مادر ... :/
پاسخ:
جان مادر؟! :دی
:(
پسرک بنده ی خدا! 

پاسخ:
:))
مادر بدجنس وارد میشود :))