ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1995.

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ق.ظ

اصلا باورم نمیشه که مستر چطور میتونه اینقددددددر فیلم ببینه!!

من کار کنم و مستر فیلم ببینه!

من بچه ها رو نگه دارم و مستر فیلم ببینه!

من پست بذارم و مستر فیلم ببینه!

من بخوابم و مستر فیلم ببینه!

مستر با بچه ها بازی کنه و همزمان هم فیلم ببینه!

چطور ممکنه آخه؟؟!



+و بعد به من بگه من گاهی به خاطر شما از فیلم دیدنهام میگذرم!! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۰
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۰۰ مامان محمدمهدی
:))))))))
پاسخ:
:)))
تماشای فیلم یک قابلیته! دیروز اینو فهمیدم! :))
خواهر ، قدر شوهرتو بدون ک وسط فیلم دیدنش حواسش ب شما هم هست:-)
ان شاالله نکات زیبایی از فیلمها ب دست بیاره و در زندگیتون بکار ببنده...B-)
پاسخ:
:)) آره اتفاقا میگم بابا این همه فیلم می بینی یکی دو تا صحنه ی هیجان انگیزشو تو خونه پیاده کن خب!
:)
بله الحمدلله علی کل حال.
۲۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۳ دچـــــ ــــــار
:)))) دیگه نه اینقدر!
پاسخ:
البته الان خیلی تعدیل شده مستر طفلکی اما خب همینقدر!