ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2041.

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

دیروز رفتیم شش تا خونه دیدیم.

ترکوندیم دیگه!

قبلا روزی دو تا سه تا خونه میدیدیم با بچه ها از پا میفتادیم!

خونه ی خانم محجب خیلی خوب به نظرم اومد

تقریبا همه ی فاکتورهای ما رو داشت

و یه فاکتور جانبی ایده آل داشت که مذهبی بودن صاحبخونه و همسایه ی روبرویی بود..

از محجب بودن خانمه خیلی انرژی مثبت گرفتم.

و بعدفکر کردم آیا بقیه هم از من همینقدر انرژی مثبت میگیرن؟

ان شالله اگه خیره برامون جور بشه.

به قول مستر لااقل مطمئنیم تو این خونه گناه وحشتناکی انجام نشده

و صاحبان خونه اطاعت امر خدا براشون مهم بوده.

همین خودش خیلیه :)

یه خونه هم دیدیم که از لحاظ قیمت و قدمت ساخت و متراژ و همه چی عالی بود

ولی پررررررررررر از انرژی منفی!

در حدی که به محض ورود هردومون انرژی رو دریافت کردیم و با اکراه خونه رو دیدیم!

بعدم دیگه در موردش حرف نزدیم! :(

یکی هم خونه قناسه بود. که خوب بود ولی اونقدری که خونه ی محجبه خوب بود، نبود!

چون یکی از اتاقاش پنجره نداشت و من پنجره داشتن اتاقها برام مهمه.

با یه خونه ی دو نبش که من دوستش داشتم اما گرون بود،

کلا خونه ی دو نبش دوست دارم چون نورگیریش خوبه :)

+دیشب وقتی داشت کم کم خوابم می برد

یهو احساس کردم شاید این آخرین شب بی خونگی ما باشه

برای همین بلند شدم و قدری دعا و مناجات خوندم..

:)

کاش که پذیرفته بشه.


++بعدا نوشت: همون خونه ی قناس روزی ما بود! :))



۹۵/۰۲/۲۲
لوسی می

نظرات  (۲)

روزیت پر برکت باشه برات ان شاالله بانو :)
پاسخ:
سلامت باشی همچنین شما ان شالله
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۵۷ مامان محمدمهدی
این پستتو تازه دیدم:)
منم خیلی اعتقاد دارم به این حرفایی که زدی؛ انرژی منفی و مثبت و صاحبان قبلی خونه و گناه کردن و نکردناشون و...
خداروشکر که خونه دار شدید البته خونه مستقل دار شدن وگرنه بی خونه که نبودید:)))))
پاسخ:
:)
آره منم اعتقاد دارم. ینی ترجیح میدم احتیاط کنم :دی
الحمدلله خونه ما نوسازه. :)
ممنونم بله الحمدلله.