ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

2061.

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

فکر میکنم بهترین راه برای رسیدن به همه ی کارهام

کاهش ساعات خوابمه!

هیچ راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه

که بتونم با انجامش به خونه برسم..

بالواقع تمام روز یا مشغول بازی هستم یا خوابوندن گل پسر و یا آشپزی!

تازه همینطوریش هم از پس تخلیه ی انرژی پسرک برنمیام!

:|



+اگه خواب شبم رو کم کنم

و موقع خواب بودن بچه ها به خونه برسم

فکر میکنم خانه ای با وضعیت نرمال تر داشته باشیم!

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۲/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

به هیچ وجه این کار رو نکن حتی اگه  خونه ت غیر نرمال به نظر بیاد
از خوابت بزنی به مرور زمان نه برای بچه ها حال داری نه برای خونه
یکی از دوستان با دو پسر بچه همین روند کاهش خواب شب رو در پیش گرفت آخرش خودش از بی خوابی به فنا رفت :)
پاسخ:
چقدر از لحن جمله ی اخرت خندیدم :))
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۳۳ مامان محمدمهدی
منم اکثرا بعد خواب رفتن بچه ها تمیزکاری میکنم
ولی بنظرم شما حداقل تا 18 ماهگی نی نی سعی کن بیشتر استراحت کنی با خواب رفتن هردوشون و خیلی هم به نامرتبی خونه نیندیشی این برای هر دو و هر سه و هر چهارنفرتون بهتره
وال لا
پاسخ:
خب فرق ما اینه که بچه های شما ساعت هفت و هشت میخوابن و بچه های من ساعت یازده و دوازده! :|
اره منم حسم همینه هرچند که شلوغی خونه گاهی خیلی خیلی رو اعصابم میره.. :(
اون وقت زمان بیداری به اندازه کافی حوصله و اعصاب سر و کله زدن با پسرا رو داری؟

معضل من دقیقا همینه
پاسخ:
نه کاملا خسته و خواب آلود میشم.  و این واقعا یک معضله :(
متشکرم 
پاسخ:
:|
ولی بنظرم مامان و همسری پرانرژی به مراتب خیلی بهتر از خانه ای همیشه تمیز و مرتبه
بنظرم از خوابتون کم نکنین 
 ولی گاهی هم نمیشه واقعا شلوغی خونه رو تحمل کرد من که کفرم درمیاد...
پاسخ:
آره همینطوره اما مشکل اینه که خونه ی شلوغ پر از انرژی منفیه..
منم کفری میشم :(
من دقیقا همین کار رو کردم شب ها تا ساعت سه و چهار بیدارم و به کارهام می رسم.
برای تخلیه ی انرژی پسرتون یه پیشنهاد دارم البته اگه مثل پسر ما عاشق پریدن و دویدن باشه... من یه مدته تو فکرم برای پسری جامپینگ بخرم ...بنظرم خیلی وسیله ی خوبیه هم میتونه حسابی بپره و انرژیش تخلیه بشه و هم وقتی خسته شد اسباب بازی هاش رو ببره توش و باهاشون بازی کنه
پاسخ:
واااای! خب صبح ساعت چند بیدار میشین؟ :(
پسرک ساعت هشت صبح بیداره و گل پسر هم تقریبا همون حوالی بیدار میشه.. بعد فکر میکنم دیگه نمی کشم!
البته یه دلیلش هم خواب نصفه نیمه ی شبه که به خاطر گل پسر اینطور شده. فکر میکنم قدری بزرگتر بشه و شیر شب قطع بشه راحت تر باشم.
چه جالب! راستش من اصلا اسمش رو نشنیده بودم! یه سرچ بکنم ببینم چیه :)
ممنون.
بچه هاتون با اینکه شب دیر میخوابن صبح زود بیدار میشن...
بچه های من اجازه میدن تا ساعت ده بخوابم. البته من به کم خوابی عادت دارم اگه کم خوابی باعث کسلی و اذیتتون میشه اصلا این کار رو انجام ندید...
پاسخ:
آره. به نظر خودم که خواب پسرک اصلا خوب نیست! ماکزیمم نه ساعت در شب میخوابه، ینی ایده آلش یازده بخوابه و هشت بیدار بشه
و نهایتا یک ساعت یا یک ساعت و نیم در طول روز.
گاهی اون خواب روز رو هم بی خیال میشه :(
چقدر دلم میخواست کم خواب می بودم. بعضی ها خواب تو زندگیشون نقش پررنگی نداره و این یکی از نعمت های بزرگ خدا بر شماست!