ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

1322.

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ

به طرز عجیبی همچنان در بلاگ گیج میزنم! مطالبم منتقل نشده و درگیرشم. یه کم با محیط کنار بیام میام پیشتون :)


+پست های آزمایشی پیش فرض رو حذف کردم کامنتهاتون هم حذف شد :( میگم که گیجم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۰۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ مامان محمدمهدی
خب چه اصراری  داری که اون پست هارو منتقل کنی. ازشون یه نسخه پشتیبان بگیر و بزار همونطور تو بلاگفا بمونن.
بیکاریا با یه بچه کوچیک
پاسخ:
بله بنده کاملا قانع شدم :) خداییش حرف حساب جواب نداره!
۰۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۱ ملکه بانو
اولش گیج کننده است اینجا ولی وقتی باهاش عیاق شی میبینی چقدر راحت تر از بلاگفاست
پاسخ:
امکاناتش که بهتر و بیشتره.. اما هنوز راحت نیستم. امیدوارم کردی :)